Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Miguel Pérez Ferra

Miguel Pérez Ferra

MiguelPérez Ferra

Sobre mi

Miguel Pérez Ferra és professor d’ensenyament primari per la Universitat de Múrcia, llicenciat en Ciències de l’Educació i en Filosofia per la mateixa universitat, així com doctor en Pedagogia, amb esment de premi extraordinari, també per la Universitat de Múrcia.

Ha exercit les ocupacions de professor d’ensenyament primari, secundari i orientador. Des de 1997 és professor titular d’universitat i des de l’any 2003 catedràtic d’universitat amb l’especialitat de disseny, desenvolupament i innovació del currículum.

Les seves línies de recerca s’orienten cap a la formació del professorat d’educació primària en temes didàctics, formació en competències i desenvolupament de la identitat professional docent.

És revisor de revistes com:Profesorado, Enseñanza & Teaching, Educació XX1 o Comunicar, entre altres (revistes que estan o bé en Scopus o en JCR).

És professor visitant de les institucions d’educació superior: Institut Politècnic Superior de Coïmbra i Universitat d’Aveiro (Portugal); Universitat Nacional de Cuyo i de Salta (Argentina); Universitat Autònoma Juan Misael Saracho de Tarija (Bolívia); Universitat d’Orleans, Universitat UDESC i Universitat Federal de Santa Catalina (Florianópolis – Brasil). Així com de l’Escola Normal Superior de Michoacán (Morelia – Mèxic) i l’Escola Normal Superior de Guanajuato (Guanajuato – Mèxic).

Ha escrit més de setanta articles sobre els temes referenciats en les seves línies de recerca, així com llibres i capítols de llibres, orientant-se a aspectes epistemològics de la didàctica.

Ha participat com a investigador principal en projectes de recerca vinculats amb la formació del professorat i competències en diverses convocatòries d’R+D+I, tant a nivell autonòmic (Andalusia) com a nacional.