EulàliaParís Pujol
Sobre mi
És mestra i llicenciada en filologia catalana per la ì Universitat de Barcelona i ha treballat en les diferents ì etapes educatives combinant la docència i la coordinació ì d’equips de treball. A partir del 1996, inicia el treball ì en l’àmbit de la gestió educativa, fent la coordinació ì pedagògica dels centres a l’Escola Pia de Catalunya. El ì seu recorregut professional l’ha portada a la recerca de ì línies de treball que permetessin apropar la teoria a la ì pràctica, centrant la seva atenció en la seqüència dels ì processos didàctics i les estratègies d’aprenentatge. Ha ì estat coordinadora de la revista de l’Escola Pia de ì Catalunya «Papers», dirigeix grups de recerca i participa ì en el procés de renovació metodològica a l’Escola Pia de ì Catalunya, on intervé en el disseny dels plans de ì formació dels equips directius i educatius. Fa formació i ì assessorament a les escoles. Ha collaborat amb diferentsa ì entitats de Catalunya fent formació i assessorament. Ha ì collaborat en equips de treball estudiant el currículum ì de la LOE i fent el desplegament per les competències ì centrat l’atenció en la competència d’autonomia i ì iniciativa personal. Exerceix de docent a secundària i ì batxillerat i coordina el projecte d’implantació de la ì tecnologia (TAC) a l’escola. Ha collaborat a Cuadernos de Pedagogía, Guix i Aula de ì Innovación Educativa. Ha publlicat llibres amb ì l’Editorial Graó. Ha participat en projectes de ì cooperació educativa, fent cursos de formació i tallers a ì educadors a Guatemala, El Salvador i Cuba.
Publicacions
LOS TRABAJOS PRACTICOS DE EDUCACION / LA CONTRARREFORMA / ¿FAMILIA A LA CARTA?LA ESCUELA ES UN BUEN SITIO
...
LA FASE INICIAL DE LA SECUENCIA FORMATIVA / EDUCACION PARA EL COSUMIDOR /EDUCACION Y TRADICION
...
LA FASE DE CIERRE DE LA SECUENCIA FORMATIVA / LOS VALORES EN LA ESCULA, HOY /INTRODUCCION A LA PRACTICA PSOCOMOTRIZ
...
El informe PISA: análisis crítico.
...
Competencias e interdisciplinariedad en las artes.
...
DINAMITZACIO MUSICAL AL CENTRE ESCOLAR
...
Què, quan i com ensenyar les competències bàsiques a secundària
La proposta que presentem és una eina clarament didàctica, pensada i dissenyada a f...
REVISTA GUIX – 426/427 (JULIOL 16) – L’escola del ser
...
Què, quan i com ensenyar les competències bàsiques a primària
Allò que no hi és en el currículum oficial: el desplegament de les compet&egrav...
La competència d’autonomia i iniciativa personal
Aquest llibre fa una proposta de desplegament de la competència transversal d'autonomia i ini...