MartaOrts Alís
Sobre mi
És doctora en filosofia i ciències de l’educació (Premi ì Extraordinari de Doctorat, 2005), titulada superior en el ì professorat de piano i en el de solfeig-teoria de la ì música, diplomada en el professorat d’EGB en ciències ì socials i mestra d’educació infantil, d’educació musical ì i de llengua catalana i literatura. Ha exercit la ì docència en tots els nivells educatius i en diferents ì tipologies de centres docents. Des de 1997 és professora ì titular de música a l’Institut Jaume Vicens Vives ì (Girona); parallelament, en els cursos 2008-2009 i ì 2009-2010 ha estat professora associada del Departament ì de Didàctiques Específiques de la Facultat d’Educació i ì Psicologia de la Universitat de Girona (UdG). Des de 2005 ì dirigeix i coordina el projecte PRODIEMUS ì
Publicacions
EQUIPOS FIJOS PARA EL DESARROLLO DE COMPETENCIAS
...
APRENDIZAJE BASADO EN PROBLEMAS
...
Visibilidad LGBT y el alumnado de secundaria
...
Educación emocional en secundaria
...
Redes sociales, una oportunidad para educar
...
Matemàtiques per a la vida
...
L’aprenentatge basat en problemes (ABP)
Què és i com dur a terme l'aprenentatge basat en problemes (ABP). El marc teòri...
Visibilitat LGBT entre l’alumnat de secundària
...