MartaOrts Alís
Sobre mi
És doctora en filosofia i ciències de l’educació (Premi ì Extraordinari de Doctorat, 2005), titulada superior en el ì professorat de piano i en el de solfeig-teoria de la ì música, diplomada en el professorat d’EGB en ciències ì socials i mestra d’educació infantil, d’educació musical ì i de llengua catalana i literatura. Ha exercit la ì docència en tots els nivells educatius i en diferents ì tipologies de centres docents. Des de 1997 és professora ì titular de música a l’Institut Jaume Vicens Vives ì (Girona); parallelament, en els cursos 2008-2009 i ì 2009-2010 ha estat professora associada del Departament ì de Didàctiques Específiques de la Facultat d’Educació i ì Psicologia de la Universitat de Girona (UdG). Des de 2005 ì dirigeix i coordina el projecte PRODIEMUS ì
Publicacions
L’aprenentatge basat en problemes (ABP)
Què és i com dur a terme l'aprenentatge basat en problemes (ABP). El marc teòri...
Visibilitat LGBT entre l’alumnat de secundària
...
EQUIPOS FIJOS PARA EL DESARROLLO DE COMPETENCIAS
...
APRENDIZAJE BASADO EN PROBLEMAS
...
Visibilidad LGBT y el alumnado de secundaria
...
Educación emocional en secundaria
...
Redes sociales, una oportunidad para educar
...
Matemàtiques per a la vida
...