JavierOnrubia Goñi
Sobre mi
Onrubia Goñi és doctor en Psicologia i professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació de la Universitat de Barcelona. El seu treball d’investigació se centra en la comprensió dels processos d’interacció a l’aula i, en particular, de les formes en què els professors recolzen els processos de construcció de coneixement que realitzen els alumnes en els períodes d’ensenyament i aprenentatge. És autor de nombroses publicacions en revistes científiques i professionals de l’àmbit psicològic i educatiu, i ha desenvolupat diferents activitats de formació permanent relacionades amb l’adaptació del currículum vitae i l’atenció a la diversitat. Onrubia és professor de la Universitat de Barcelona. La seva activitat d’investigació se centra actualment en els processos d’interació, comunicació i aprenentatge en entorns educatius presencials, semipresencials i en línia, i en la innovació de la docència universitària.
Publicacions
LA DISCUSION COMO INSTRUMENTO DE APRENDIZAJE
...
Globalización y geopolítica
...
Maestros en prácticas en la escuela
...
La alfabetización física desde la Educación Física
...
Evidencias científicas para mejorar la práctica docente
...
La competencia digital docente
...
ESFUERZO EN EL APRENDIZAJE. AYUDA Y EXIGENCIA/ ¿ES POSIBLE UNA EDUCACION DECALIDAD SIN UNOS CONTENIDOS RELEVANTES..
...
Competència digital docent
...
Crisis migratorias, desigualdad y problemas medioambientales
...
Lengua del alumno, lengua de la escuela
...