MaraNieto González
Sobre mi
Publicacions
La personalització de l’aprenentatge
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Los aprendizajes básicos ecosociales de FUHEM
Per seleccionar uns aprenentatges bàsics desitjables, és necessari identificar quina c...
Els aprenentatges bàsics ecosocials de FUHEM
Per seleccionar uns aprenentatges bàsics desitjables, és necessari identificar quina c...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Temes relacionats
#ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció comunitària #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Competències #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Equidad #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organització i participació de les famílies #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías) #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Convivència #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Empatia #Escola rural/ZER #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #LOMLOE (2022) #Salut laboral #Selecció de continguts #Situacions d`aprenentatge #Assertivitat del professorat #Atenció a les famílies #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat #Creativitat i música #Dansa #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Espais familiars #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #Observar i explorar l'entorn immediat #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Teatre #Alfabetització científica #Avaluació formativa o reguladora #Ciència, tecnologia i societat #Educació per a la convivència #Gènere i educació #Orientació i tutoria. General #Projectes de recercaContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024