TeresaMauri Majós
Sobre mi
Teresa Mauri Majós és professora de la Universitat de Barcelona. El seu treball actual se centra en l’anàlisi del discurs educatiu, la incidència de les TIC en les pràctiques educatives i la innovació docent universitària.
Publicacions
La personalización del aprendizaje
...
LOS CAMBIO EDUCATIVOS (2000-2004): NUEVOS DESAFIOS, VIEJOS REMEDIOS / EDUC.MUSICAL PARA UNA EDUCACION DE CALIDAD
...
Els continguts escolars
Dirigit a tot el professorat que vol familiaritzar-se amb la proposta curricular i comprendre la nat...
L’avaluació en el centre escolar
Anàlisi de les característiques de l'avaluació dins de la concepció constructivista de l'ensenya...
La personalització de l’aprenentatge
...
Mestres en pràctiques a l’escola
...
INFORMATICA EN EL AULA / ESTRATEGIAS DE AUTORREGULACION DEL APRENDIZAJE
...
Narrativa de tradición oral
...
El constructivismo en el aula
Els autors parteixen d'una convicció: la concepció constructivista ofereix una explicació integra...
Cómo valorar la calidad de la enseñanza basada en las TIC
L’experiència acumulada permet afirmar que les TIC, per elles mateixes, no s&oacu...