TeresaMauri Majós
Sobre mi
Teresa Mauri Majós és professora de la Universitat de Barcelona. El seu treball actual se centra en l’anàlisi del discurs educatiu, la incidència de les TIC en les pràctiques educatives i la innovació docent universitària.
Publicacions
Els continguts escolars
Dirigit a tot el professorat que vol familiaritzar-se amb la proposta curricular i comprendre la nat...
L’avaluació en el centre escolar
Anàlisi de les característiques de l'avaluació dins de la concepció constructivista de l'ensenya...
La personalització de l’aprenentatge
...
Mestres en pràctiques a l’escola
...
INFORMATICA EN EL AULA / ESTRATEGIAS DE AUTORREGULACION DEL APRENDIZAJE
...
Narrativa de tradición oral
...
El constructivismo en el aula
Els autors parteixen d'una convicció: la concepció constructivista ofereix una explicació integra...
Cómo valorar la calidad de la enseñanza basada en las TIC
L’experiència acumulada permet afirmar que les TIC, per elles mateixes, no s&oacu...
La formación del profesorado
Actualment, la formació en centres és un model àmpliament estès. S'insisteix que la demanda es...
Dinámicas colaborativas en el trabajo del profesor
En aquest segle que diuen que podrem participar en una investigació comuna amb un equip d'un altre ...