Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Mercè Martínez Torres

Mercè Martínez Torres

MercèMartínez Torres

Sobre mi

És professora titular del Departament de Psicologia ì Bàsica de la Facultat de Psicologia a la Universitat de ì Barcelona. Va obtenir el títol de doctora el 1993, a la ì Universitat de Barcelona, amb un treball sobre ì entrenament de les habilitats comunicatives. La seva ì investigació s’ha centrat en dues àrees: la psicologia de ì la comunicació i la superdotació i el talent. Té ì nombroses publicacions sobre el tema de les altes ì capacitats en solitari o compartides amb altres autors de ì prestigi en aquest campo, així com sobre les habilitats ì comunicatives i el seu entrenament. Ha assessorat a les ì conselleries d’Educació del govern autonòmic de Catalunya ì i les Canàries i ha participat en la formació d’equips ì d’atenció psicopedagògica i professorat. Ha format part ì de diverses associacions professionals nacionals i ì internacionals i ha estat delegada a Espanya del World ì Council for Gifted and Talented Children (WCGTC). El ì 1999, en collaboració amb A. Castelló, va publicar: ì Alumnat excepcionalment dotat intellectualment. Documents ì d’Educació Especial, 15. És coautora del llibre Alumnado ì con altas capacidades. Colección Escuela Inclusiva: ì alumnos distintos pero no diferentes. Vol. núm. 2, ì publicat per l’editorial Graó el 2010.