Juan B.Martínez Rodríguez
Sobre mi
És catedràtic de didàctica i organització escolar a la ì Universitat de Granada. Premi Internacional de la UNESCO ì com a director del Programa d’Alfabetització de la Junta ì d’Andalusia (París, 1987). Responsable a la UCUA del ì Projecte Andalús de Formació del Professorat ì Universitari. Autor i coordinador de les publicacions de ì les guies i materials. Subdirector de la Unitat ì d’Avaluació i Millora de la Qualitat de la Universitat de ì Granada. Professor de currículum ha impartit cursos de postgrau a ì les universitats: Metropolitana de Ciències de l’Educació ì (Xile), Río Cuarto (Argentina), Universitat de Yucatán ì (Mèxic), Universitat de Kazan (Rússia), universitats de ì Cadis y La Corunya (Espanya) i ha coordinat el doctorat ì de Currículum, professorat i institucions educatives a la ì Universitat del Mar (Xile). Entre les seves publicacions ì destaquen Evaluar la participación en los centros ì educativos (1998, Escuela Española); La negociación del ì currículum (1999, La Muralla); Evaluación del papel de la ì Dirección en la elaboración y desarrollo de los Proyectos ì Curriculares de Centros (2000, CIDE); Educación para la ì Ciudadanía (2005, Morata); Globalización, Postmodernidad ì y Educación (Akal, 2008). És l’investigador principal del grup Icufop, els ì projectes I+D del qual exploren la participació en ì l’àmbit escolar i l’educació per a la ciutadania ì focalitzada en la implicació civicosocial d’adolescents i ì joves en escenaris escolars i virtuals. Ha desenvolupat ì contractes relacionats amb l’avaluació de polítiques ì curriculars i formació del professorat.
Publicacions
Innovación en la Universidad
Hi ha pocs llibres que s'ocupin d'abordar les deficiències i desxifrar el sentit o el significat ...
Procesos y contextos educativos: Enseñar en las instituciones de educación secundaria
Aquest llibre pretén reflexionar sobre el procés d’ensenyar i aprendre en el ...
Aprender a enseñar en la práctica: procesos de innovación y prácticas de formación en la educación se
La professió docent actual requereix una formació que inclogui, per descomptat, el con...
EDUCACION AMBIENTAL EN TIEMPOS DE CATASTROFES/PENSAR, HABLAR DE LA MUERTE YCOMPROMETERSE CON LA VIDA/
...
EL APRENDIZAJE ESCOLAR MAS ALLA DE LA ESCUELA/LA INTEGRACION DEL ALUMNADOINMIGRANTE/SEÑALAR A LOS REPETIDORES:
...
PENSAR CON LOS OJOS / MEDIO SIGLO XXI / A PROPOSITO DEL PRIMER ANIVERSARIO DELA GUERRA DE IRAK
...
RELACIO AMB LES FAMILIES
...