JaumeMartínez Bonafé
Sobre mi
És professor del Departament de Didàctica i Organització ì Escolar, de la Universitat de València. Vinculat a la ì creació dels Moviments de Renovació Pedagògica, el seu ì interès professional i les línies d’investigació ì desenvolupades se centren en les polítiques de control del currículum, i les relacions ì entre coneixement i poder en la formació del professorat. ì Ha dirigit investigacions sobre les polítiques del llibre ì de text escolar, l’ampliació del currículum escolar des ì dels discursos de la postmodernitat, la radicalització de ì la democràcia a l’escola, l’anàlisi crítica de les ì reformes educatives, i sobre les transformacions ì discursives en el desenvolupament de la formació inicial ì i permanent del professorat. Sobre aquestes i altres ì qüestions ha publicat diferents llibres i articles en ì editorials i revistes nacionals i internacionals. ì Participa en postgraus i doctorats de qualitat, ha estat professor convidat en diferents ì universitats hispanoamericanes i és membre dels consells ì de redacció de diferents revistes internacionals.
Publicacions
Materiales y recursos didácticos en contextos comunitarios
Característiques, possibilitats, experiències concretes de disseny i ús de mate...
COMUNICACION Y EXPRESION / LA ESCUELA DEL SIGLO XXI / LA ESCUELA DE LAPOSMODERNIDAD
...
Ciudadanía, poder y educación
El libro invita –desde una autoría plural en los sujetos y las perspectivas&ndash...
Pensando en el futuro de la educación
Els temes més importants de l'educació actual pensats en un context diferent, desconegut, com é...
Aprender a enseñar en la práctica: procesos de innovación y prácticas de formación en la educación se
La professió docent actual requereix una formació que inclogui, per descomptat, el con...
Pedagogía de la vida, la muerte y el duelo en la escuela
...
LOS MATERIALES, RECURSOS PARA EL APRENDIZAJE / LA SOLEDAD EN LA CULTURADOCENTE Y SUS CONSECUENCIAS PARA…
...
Pedagogia de la vida, la mort i el dol a l’escola
...
Ciutadania, poder i educació
Ecologia, territori, gènere, multiculturalisme, globalització, democràcia i ciutadania són con...
Penso no futuro da Educaçäo
...