ElenaMartín Ortega
Sobre mi
Doctora en psicologia per la Universitat Complutense de ì Madrid. Catedràtica de psicologia evolutiva i de ì l’educació a la Universitat Autònoma de Madrid. Directora ì del Màster Oficial en Psicologia de l’Educació de la UAM. ì Li han concedit quatre sexennis i ha dirigit set tesis. Va exercir de subdirectora i directora general del ì Ministeri d’Educació i Ciència durant onze anys ì (1985-1996) i va formar part del grup responsable de la ì preparació i posada en funcionament de la reforma ì educativa de la LOGSE. Membre de l’Instituto de ì Evaluación y Asesoramiento de centres docents (IDEA) que ì du a terme avaluacions de programes i de centres ì escolares. Consultora de l’OEI en temes d’avaluació ì educativa. Les seves publicacions i investigacions se ì centren en els temes relacionats amb les concepcions de ì professors i estudiants, la lectura i l’escriptura en els ì processos d’aprenentatge, el currículum, l’assessorament ì psicopedagògic i l’avaluació educativa des de la ì perspectiva de l’aprenentatge, dels centres i del ì sistema.
Publicacions
LOS CAMBIO EDUCATIVOS (2000-2004): NUEVOS DESAFIOS, VIEJOS REMEDIOS / EDUC.MUSICAL PARA UNA EDUCACION DE CALIDAD
...
Llegim
...
Aprendre a conviure, aprendre a transformar
...
Escola infantil i universitat
...
La personalització de l’aprenentatge
...
Cuidarse para cuidar
...
LA REALIDAD, OBJETO DE ESTUDIO / UN PROYECTO COMUN: LA DIVERSIDAD /HORARIO ESCOLAR
...
Cuidar-se per cuidar
...
El constructivismo en el aula
Els autors parteixen d'una convicció: la concepció constructivista ofereix una explicació integra...
La LOMLOE: Una oportunidad para mejorar la sociedad del siglo XXI
...