Antonio AlbertoMárquez Ordóñez
Sobre mi
Publicacions
Literatura en primaria
...
Història a primària
...
Para seguir explorando…
En aquest apartat s'ofereix bibliografia i videografia comentada relacionada amb el Disseny Universa...
Instrumentos de evaluación: de la teoría a la práctica
...
Ambients a primària
...
¿Qué es la lectura fácil?
La lectura fàcil (en endavant, LF) és una estratègia que facilita la compren...
Abrirse al conocimiento geográfico
...
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
...
Diseño universal para el aprendizaje
EDITORIALTemes relacionats
#Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Asertividad del profesorado #Assertivitat del professorat #Assetjament moral (Bullying) #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Biblioteca/mediateca #Ciència, tecnologia i societat #Ciencia, tecnología y sociedad #Coeducació #Coeducación #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Diseño #Disseny #Educació ètica #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educación ética #Educación medioambiental #Educación para la sostenibilidad #Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje. #Escola inclusiva #Escoles sostenibles #Escuela inclusiva #Escuelas sostenibles #Estrategias de escritura #Estrategias de lectura #Estratègies d'escriptura #Estratègies de lectura #Evidencias #Figuras relevantes #Filosofía de la educación #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Gènere i educació #Género y educación #Investigació-acció #Investigación-acción #Lectura #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Literatura infantil/juvenil #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Metacognición #Motivació #Motivación #Organización y participación de las familias #Patios #Patis #Pla lector #Plan lector #Poesia #Programas de educación medioambiental #Programas municipales #Programes d'educació medioambiental #Projectes de desenvolupament #Proyectos de desarrollo #STEM - STEAM #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Treball en equip del professorat #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Figures rellevants #Filosofia de l'educació #Metacognició #Organització i participació de les famílies #Programes municipals #Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups. #Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos. #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Ambientes #Ambients #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge significatiu / significativitat #Avaluació de processos organitzatius #Clima i cultura de centre #Clima y cultura de centro #Competència matemàtica #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Conte #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Creatividad #Creativitat #Cuento #Deberes escolares #Desarrollo personal #Desenvolupament personal #Deures escolars #Didàctica de la història #Didáctica de las competencias #Didàctica de les competències #Direcció de Centres #Dirección de Centros #Educació per a la convivència #Educación para la convivencia #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Estrategias de la educación física #Estratègies de l'educació física #Evaluación de procesos organizativos #export #Expresión escrita/composición/redacción #Expressió escrita/composició/redacció #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Gestió de l'aula #Gestió del canvi #Gestión del aula #Gestión del cambio #Influencia de los medios de comunicación #Influència dels mitjans de comunicació #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Participació #Participación #Patrimoni #Patrimonio #Pla integral de centre #Plan integral de centro #Planificació d'activitats als museus #Planificación de actividades en los museos #Prehistòria #Principios metodológicos #Principis metodològics #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projectes de recerca #Projectes de treball #Proyectos de investigación #Proyectos de trabajo #Resolució de conflictes / mediació #Resolución de conflictos / mediación #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Tipologia escolar #Ús de dispositius mòbils #Ús del cinema #Ús dels videojocs #Uso de dispositivos móviles #Uso de los videojuegos #Uso del cine #Acción comunitaria #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Competència artística i cultural #Competencia artística y cultural #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Corresponsabilidad #Educació per al desenvolupament #Educació social/Acció comunitària #Educación para el desarrollo #Educación social/Acción comunitaria #Equidad #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje #Instrumentos #Instruments #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Salud laboral #Salut laboral #Ús de la ràdio #Ús de la robòtica #Uso de la radio #Uso de la robótica #Acció comunitària #Corresponsabilitat #Equitat #Acció tutorial #Acción tutorial #Còmic #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Derechos humanos #Drets humans #Edifici escolar/espais escolars #Edificio escolar/espacios escolares #Educació afectiva emocional #Educació en el temps de lleure / educació no formal #Educación afectiva emocional #Educación en el tiempo libre / educación no formal #Habilidades sociales del profesorado #Habilitats socials del professorat #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Intervenció psicoeducativa en el context familiar #Intervención psicoeducativa en el contexto familiar #Organització de l'espai #Organització de l'espai i del temps #Organización del espacio #Organización del espacio y del tiempo #Planes lingüísticos / Proyecto lingüístico #Plans lingüístics / Projecte lingüístic #Projectes estratègics #Proyectos estratégicos #Resolució de problemes tecnològics #Resolución de problemas tecnológicos #Roles del profesorado #Rols del professorat #Ús de ciberaules #Ús de les xarxes socials #Uso de ciberaulas #Uso de las redes sociales #Altas capacidades #Aprendizaje y servicio #Atención a la diversidad y NEE #Calidad educativa #Conocimiento y exploración del entorno #Descubrimiento del entorno #Didàctica de la geografia #Espacios familiares #Fiestas escolares #Salidas / Excursiones #Tratamiento de la información y competencia digital #Uso del aula virtual #Aprenentatge i servei #Competencias #Competències #Coordinació d'intercentres #Coordinación de intercentros #Descoberta de l'entorn #Educació informal #Educació per al consumidor #Educación informal #Educación para el consumidor #Escola pública #Escoles integrades #Escuela pública #Escuelas integradas #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativa #Projecte curricular de centre #Proyecto curricular de centro #Qualitat educativa #Serveis educatius #Servicios educativos #Atenció a la diversitat i NEE #Comunitat educativa #Comunitats d'aprenentatge #Convivència #Desenvolupament de la personalitat #Didàctica dels components de la matemàtica #Diversitat sociocultural i personal #Escola d'educació especial #Escola rural/ZER #Escoles bressols #Neurociències/neuroeducació #Orientació i tutoria. General #Pla de convivència #Proposta de millora #Actividades en la naturaleza #Contaminación #Diversidad sociocultural y personal #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Empatia #Evaluación criterial #Familia y diversidad #Formación y desarrollo del profesorado #Infancia y calidad de vida #Intervención en situaciones de riesgo #LOMCE (2014) #Orientación y tutoría. General #Planes educativos de entorno #Técnicas de la expresión visual y plástica #Técnicas Freinet #Uso de los teléfonos móvilesContacte