AnnaMarbà Tallada
Sobre mi
Publicacions
Pensar críticament a l’aula de ciències
Aporta una gran varietat d’activitats d’aula per treballar el pensament crític...
Desenvolupar la competència científica
La competència científica requereix la participació de l’alumnat en le...
Desarrollar la competencia científica
La competència científica requereix la participació de l’alumnat en le...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALNuevos materiales
...
100 números de Alambique
...
Genética y evolución
...
LOS MATERIALES, RECURSOS PARA EL APRENDIZAJE / LA SOLEDAD EN LA CULTURADOCENTE Y SUS CONSECUENCIAS PARA…
...
Las TIC en el aula
...
La energía en la vida cotidiana
...
Temes relacionats
#Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Desenvolupament curricular #STEM - STEAM #Transversalitat #Alfabetització científica #Ciència, tecnologia i societat #Acció tutorial #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge i servei #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Avaluació formativa o reguladora #Competències #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Educació afectiva emocional #Educació per a la convivència #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Gènere i educació #LOMLOE (2022) #Motivació #Orientació i tutoria. General #Personalització dels aprenentatges #Projectes de recerca #Projectes de treball #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Alfabetización científica #Aprendizaje cooperativo #Aprenentatge cooperatiu #Atención a la diversidad #Botànica #Ciencia, tecnología y sociedad #Coordinació d'intercentres #Coordinación de intercentros #Desarrollo curricular #Didàctica de la biologia #Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología #Didàctica de la física #Didàctica de la química #Didàctica de les ciències de la terra #Educació ètica #Educación ética #Electricidad #Electricitat #Formació i desenvolupament del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Formación y desarrollo del profesorado #Història i representacions artístiques d'escultura #Historia y representaciones artísticas de escultura #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs de normes i de taula #Juegos de normas y de mesa #Motivación #Proyectos de investigación #Química bàsica #Ús d'Internet #Ús de l'equip de laboratori #Ús dels telèfons móbils #Uso de Internet #Uso de los teléfonos móviles #Uso del equipo de laboratorio #Célula #Cèl·lula #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals) #Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales) #Ecologia #Evidencias #Genètica #Investigació del medi #Investigación del medio #Joc i experimentació #Joguines #Juego y experimentación #Juguetes #Neurociencias/neuroeducación #Neurociències/neuroeducació #Oceanografia #Òptica #Salidas / Excursiones #Sortides / Excursions #Ús de l'ordinador #Ús del video / DVD #Uso del ordenador #Uso del vídeo / DVD #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Avaluació de competències de l'alumnat #Competencias básicas #Competencias y cualificaciones #Competències bàsiques #Competències i qualificacions #Diagnòstic, planificació i avaluació de l'entrenament #Diagnóstico, planificación y evaluación del entrenamiento #Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio #Didàctica de les ciències i del coneixement del medi #Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje. #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Evaluación de competencias del alumnado #Indicadores de innovación #Indicadors d'innovació #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Microbiologia #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Secuencias formativas y didácticas #Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos #Seqüències formatives i didàctiques #Trabajos de investigación #Treballs de recerca #Ús de l'aula virtual #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso del aula virtual #Aprendizaje significativo / significatividad #Calidad educativa #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Legislació educativa #Legislación educativa #Medecina preventiva #Medicina preventiva #Qualitat educativa #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativosContacte