IriaMantilla Álvarez
Sobre mi
Publicacions
Otras rutinas enriquecedoras
...
Materiales 0-3
Aquest llibre parla dels objectes de la vida quotidiana que es converteixen en manipulables, observa...
Altres rutines enriquidores
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Qué aprender en la escuela infantil
Identificar els aprenentatges bàsics imprescindibles ens ajuda ...
Què s’aprèn a l’escola infantil
Identificar els aprenentatges bàsics imprescindibles ens ajuda ...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Temes relacionats
#Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Alfabetització #Alfabetización #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Assetjament moral (Bullying) #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Autonomía e iniciativa personal #Calidad educativa #Capacidades perceptivo-motrices #Capacitats perceptivo-motrius #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comportarse de acuerdo con unas pautas de convivencia #Comunicació en família #Comunicación en familia #Comunidad educativa #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Conte #Contes i literatura infantil #Convivència #Coordinació #Coordinación #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Derechos humanos #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Desarrollo profesional #Descoberta de l'entorn #Descubrimiento del entorno #Desenvolupament emocional #Desenvolupament personal #Desenvolupament professional #Didáctica de las capacidades en educación infantil #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les capacitats en educació infantil #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Drets humans #Educació afectiva emocional #Educació en família #Educació ètica #Educació per a la convivència #Educació per a la pau #Educación afectiva emocional #Educación en familia #Educación ética #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación para la paz #Empatia #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Espacios abiertos #Espais oberts #Evolución y maduración #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Funcionalitat #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Grupos orientación familiar #Hábitos básicos de autonomía #Hábitos de higiene #Hàbits bàsics d'autonomia #Hàbits d'higiene #Iniciativa para afrontar situaciones de la vida cotidiana #Iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana #Inteligencia emocional #Intervenció social #Intervención social #Investigació del medi #Investigación del medio #Joc i experimentació #Juego y experimentación #Legislació educativa #Legislación educativa #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Observació #Observación #Observar i explorar l'entorn immediat #Observar y explorar entorno inmediato #Pautas de observación #Pautes d'observació #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Política educativa #Principios metodológicos #Principis metodològics #Procés d'adaptació #Proceso de adaptación #Programació per capacitats en Educació Infantil #Programación por capacidades en Educación Infantil #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Qualitat educativa #Racons #Redes de atención a la infancia #Relació i interacció #Relación e interacción #Relaciones interactivas #Relacions interactives #Rincones #Roles del profesorado #Rols del professorat #Rutinas educativas #Rutines educatives #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Selección de contenidos #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Vinculos relacionales/Apego #Comunitat educativa #Educació familiar #Evolució i maduració #Funció social de l'ensenyament #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Selecció de continguts #Vincles relacionals/Aferrament #Xarxes d'atenció a la infància #Creatividad #Creativitat #Motivació #Motivación #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Atenció a la diversitat #Competències #Competències professionals del professorat #Coordinació equip docent #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Escola rural/ZER #Finalitats de l'educació #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #LOMLOE (2022) #Organització i participació de les famílies #Salut laboral #Situacions d`aprenentatge #Ús de les TIC (tecnologies) #Assertivitat del professorat #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat i música #Dansa #Espais familiars #Jocs musicals #Progressar en el coneixement i domini del cos #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Teatre #Acció tutorial #Alfabetització científica #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Avaluació formativa o reguladora #Ciència, tecnologia i societat #Gènere i educació #Orientació i tutoria. General #Projectes de recercaContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024