MònicaMacià Bordalba
Sobre mi
Publicacions
9 Ideas Clave. La relación entre familia y escuela
Proposta de reflexions i accions sobre la relació entre centre educatiu i famílies amb la intenci...
Reunions creatives i col·laboratives
Les reunions de principi de curs poden desenvolupar-se de manera més creativa, cooperativa...
Reuniones creativas y colaborativas
Les reunions de principi de curs poden desenvolupar-se de manera més creativa, cooperativa...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Diseño universal para el aprendizaje
EDITORIALRevertir la segregación escolar con una oferta singular
Un grup de set famílies de Lleida sol·licita una reserva de llocs escolars per grup...
Disseny Universal per a l’Aprenentatge
EDITORIAL
Revertir la segregació escolar amb una oferta singular
Un grup de set famílies de Lleida sol·licita una reserva de llocs escolars per grup...
Temes relacionats
#Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) #La Asociación de Madres y Padres de Alumnos (AMPA) #Normativa que regula l'organització del centre #Normativa que regula la organización del centro #Organització i participació de les famílies #Organización y participación de las familias #Atenció a les famílies #Comunicació en família #Educació familiar #Espais familiars #Grups orientació familiar #Aprenentatge significatiu / significativitat #Assertivitat del professorat #Atenció a la diversitat #Competències #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat #Creativitat i música #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Desenvolupament curricular #Educació afectiva emocional #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #LOMLOE (2022) #Motivació #Observar i explorar l'entorn immediat #Personalització dels aprenentatges #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Teatre #Ambients #Atenció a la diversitat i NEE #Comunicación y representación (infantil) #Conviure en la diversitat #Desenvolupament de la personalitat #Diversitat familiar #Diversitat psíquica i cognitiva #Diversitat sociocultural i personal #Equitat #Escola inclusiva #Escola rural/ZER #Escoles bressols #Hàbits bàsics d'autonomia #Joc i experimentació #Joc simbòlic #Jocs/Gamificació #Materials curriculars i recursos didàctics #Metacognició #Neurociències/neuroeducació #Orientació i tutoria. General #Pla de convivència #Política educativa #Situacions crítiques familiars #Ús de les TIC (tecnologies)Contacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024