MònicaMacià Bordalba
Sobre mi
Publicacions
Evaluación, clave para aprender
EDITORIAL
Avaluació, clau per aprendre
EDITORIAL
Millorar la figura de les famílies delegades
La famílies delegades són una figura present en moltes escoles d’infantil, pe...
9 Ideas Clave. La relación entre familia y escuela
Proposta de reflexions i accions sobre la relació entre centre educatiu i famílies ...
Reunions creatives i col·laboratives
Les reunions de principi de curs poden desenvolupar-se de manera més creativa, cooperativa...
Reuniones creativas y colaborativas
Les reunions de principi de curs poden desenvolupar-se de manera més creativa, cooperativa...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Diseño universal para el aprendizaje
EDITORIALRevertir la segregación escolar con una oferta singular
Un grup de set famílies de Lleida sol·licita una reserva de llocs escolars per grup...
Temes relacionats
#Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a les famílies #Autoavaluació de l'alumnat #Autoregulació de l'aprenentatge #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Avaluació formativa o reguladora #Comunicació en família #Contextos d'aprenentatge / entorn #Desenvolupament emocional #Educació afectiva emocional #Emocions #Escola inclusiva #Espais familiars #Evidencias #Formació continua del professorat/formació permanent #Observació #Observar i explorar l'entorn immediat #Participació #Pautas de observación #Projectes de treball #Qualitat educativa #Risc social #Sistema familiar #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Xarxes d'atenció a la infància #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) #La Asociación de Madres y Padres de Alumnos (AMPA) #Normativa que regula l'organització del centre #Normativa que regula la organización del centro #Organització i participació de les famílies #Organización y participación de las familias #Educació familiar #Grups orientació familiar #Assertivitat del professorat #Atenció a la diversitat #Competències #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació i expressió #Creativitat #Creativitat i música #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Desenvolupament curricular #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #LOMLOE (2022) #Motivació #Personalització dels aprenentatges #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Teatre #Ambients #Atenció a la diversitat i NEE #Comunicación y representación (infantil) #Conviure en la diversitat #Desenvolupament de la personalitat #Diversitat familiar #Diversitat psíquica i cognitiva #Diversitat sociocultural i personal #Equitat #Escola rural/ZER #Escoles bressols #Hàbits bàsics d'autonomia #Joc i experimentació #Joc simbòlic #Jocs/Gamificació #Materials curriculars i recursos didàctics #Metacognició #Neurociències/neuroeducació #Orientació i tutoria. General #Pla de convivència #Política educativa #Situacions crítiques familiars #Ús de les TIC (tecnologies)Contacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2025