CristinaLlinares Francisco
Sobre mi
Publicacions
Altres rutines enriquidores
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Control de esfínteres
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALControl d’esfínters
...
Una escuela para Jimena
Aquest text narra l’experiència d’una escola bressol en la inclusió de la ...
Aulas de 2 años
...
Una escola per a la Jimena
Aquest text narra l’experiència d’una escola bressol en la inclusió de la ...
Aules de 2 anys
...
Diversidad y perspectiva de género
...
Temes relacionats
#Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Alfabetització #Alfabetización #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Assetjament moral (Bullying) #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Autonomía e iniciativa personal #Calidad educativa #Capacidades perceptivo-motrices #Capacitats perceptivo-motrius #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comportarse de acuerdo con unas pautas de convivencia #Comunicació en família #Comunicación en familia #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Conte #Contes i literatura infantil #Convivència #Coordinació #Coordinación #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Derechos humanos #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Desarrollo profesional #Descoberta de l'entorn #Descubrimiento del entorno #Desenvolupament emocional #Desenvolupament personal #Desenvolupament professional #Didáctica de las capacidades en educación infantil #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les capacitats en educació infantil #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Drets humans #Educació afectiva emocional #Educació en família #Educació ètica #Educació familiar #Educació per a la convivència #Educació per a la pau #Educación afectiva emocional #Educación en familia #Educación ética #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación para la paz #Empatia #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Espacios abiertos #Espais oberts #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Funcionalitat #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Grupos orientación familiar #Grups orientació familiar #Hábitos básicos de autonomía #Hábitos de higiene #Hàbits bàsics d'autonomia #Hàbits d'higiene #Iniciativa para afrontar situaciones de la vida cotidiana #Iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana #Inteligencia emocional #Intel·ligència emocional #Intervenció social #Intervención social #Investigació del medi #Investigación del medio #Joc i experimentació #Juego y experimentación #Legislació educativa #Legislación educativa #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Observació #Observación #Observar i explorar l'entorn immediat #Observar y explorar entorno inmediato #Pautas de observación #Pautes d'observació #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Política educativa #Principios metodológicos #Principis metodològics #Procés d'adaptació #Proceso de adaptación #Programació per capacitats en Educació Infantil #Programación por capacidades en Educación Infantil #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Qualitat educativa #Racons #Redes de atención a la infancia #Relació i interacció #Relación e interacción #Relaciones interactivas #Relacions interactives #Rincones #Roles del profesorado #Rols del professorat #Rutinas educativas #Rutines educatives #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Selecció de continguts #Selección de contenidos #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Vincles relacionals/Aferrament #Vinculos relacionales/Apego #Xarxes d'atenció a la infància #Assertivitat del professorat #Atenció a la diversitat #Competències #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat #Creativitat i música #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Desenvolupament curricular #Espais familiars #Finalitats de l'educació #Jocs musicals #LOMLOE (2022) #Motivació #Progressar en el coneixement i domini del cos #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Teatre #Atención a la diversidad #Audició #Audición #Biblioteca/mediateca #Conducta #Contextos de aprendizaje / entorno #Control d'esfínters #Control de esfínteres #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Creatividad y música #Detecció de comportaments de risc #Detección de comportamientos de riesgo #Dol #Duelo #EAP #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al consumidor #Educación medioambiental #Educación para el consumidor #Educación para la sostenibilidad #Emociones #Emocions #Escoles sostenibles #Escuelas sostenibles #Estrategias de educación musical #Estratègies d'educació musical #Família i educació #Familia y educación #Figuras relevantes #Figures rellevants #Metacognició #Metacognición #Organització i participació de les famílies #Organización y participación de las familias #Pérdida perinatal #Pèrdua perinatal #Programació d'aula #Programación de aula #Progresar en el conocimiento y dominio del cuerpo #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Ús dels telèfons móbils #Uso de los teléfonos móviles #Acció tutorial #Alfabetització científica #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge i servei #Avaluació formativa o reguladora #Ciència, tecnologia i societat #Gènere i educació #Orientació i tutoria. General #Projectes de recerca #Coordinació d'intercentres #Coordinación de intercentros #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Patios #Patis #Conviure en la diversitat #Diversitat física i motriu #Familia i diversitat #Actividades literarias #Activitats literaries #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje de la escritura #Aprendizaje de la lectura #Aprenentarge de la lectura #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge de l'escriptura #Creatividad #Cuidado de uno mismo #Cura d'un mateix #Diversidad física y motriz #Estrategias de lectura #Estratègies de lectura #Evidencias #Literatura infantil/juvenil #Música i societat #Música y sociedad #Neurociencias/neuroeducación #Neurociències/neuroeducació #Organització de l'espai/temps #Organización del espacio/tiempo #Plirilingüiisme/bilingüisme #Plurilingüismo/bilingüismo #Situaciones de aprendizaje #Aprendizaje y servicio #Áreas curriculares #Àrees curriculars #Autisme #Autismo #Competència matemàtica #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias básicas #Competencias profesionales del profesorado #Competències bàsiques #Competències professionals del professorat #Contaminació #Contaminación #Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología #Didáctica de la lengua y la literatura #Didàctica de la llengua i la literatura #Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències de la terra #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Educació moral #Educació per al desenvolupament #Educación moral #Educación para el desarrollo #Enfermedades mentales #Enfocament disciplinar i les seves relacions #Enfoque disciplinar y sus relaciones #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Filosofia de l'educació #Filosofía de la educación #Género y educación #Habilidades sociales del profesorado #Habilitats socials del professorat #Lectura #Malalties mentals #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Planes educativos de entorno #Plans educatius d'entorn (PEE) #Programas de educación medioambiental #Programes d'educació medioambiental #Projectes estratègics #Proyectos estratégicos #Resolució de conflictes / mediació #Resolución de conflictos / mediación #STEM - STEAM #Ús de la robòtica #Uso de la robóticaContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024