CristinaLlinares Francisco
Sobre mi
Publicacions
El relat i la permanència del jo
...
Qué aprender en la escuela infantil
Identificar els aprenentatges bàsics imprescindibles ens ajuda ...
Intencionalitat, criteris, concepcions educatives
...
Què s’aprèn a l’escola infantil
Identificar els aprenentatges bàsics imprescindibles ens ajuda ...
La personalització de l’aprenentatge
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Pràctiques d’escola
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Altres rutines enriquidores
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Temes relacionats
#Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Comedores escolares #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Comunicació i llenguatge #Comunicación y lenguaje #Conciliació vida laboral/escola #Conciliación vida laboral/escuela #Conte #Contes i literatura infantil #Conversa i diàleg #Conversación y diálogo #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Descoberta de l'entorn #Descubrimiento del entorno #Direcció de Centres #Dirección de Centros #Entorn #Entorno #Equidad #Equitat #Família i educació #Familia y educación #Figuras relevantes #Figures rellevants #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Identidad y autonomía personal #Identitat i autonomia personal #Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...) #Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...) #Joc i experimentació #Juego y experimentación #Madres i padres separados #Mares i pares separats #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Menjadors escolars #Normativa que regula l'organització del centre #Normativa que regula la organización del centro #Personal directiu #Personal directivo #Programació d'aula #Programación de aula #Relatos de vivencias personales #Relats de vivències personals #Roles del profesorado #Rols del professorat #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Vincles relacionals/Aferrament #Vinculos relacionales/Apego #Acogida y adaptación #Acolliment i adaptació #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Avaluacions sobre activitats escolars en l'aula i el centre #Calidad educativa #Creatividad #Creativitat #Derechos humanos #Drets humans #Educació afectiva emocional #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al desenvolupament #Educación afectiva emocional #Educación para el desarrollo #Educación para la sostenibilidad #Espacios familiares #Espais familiars #Evaluaciones sobre actividades escolares en el aula y en el centro #Formació i desenvolupament del professorat #Formación y desarrollo del profesorado #Gestió de l'aula #Gestió del canvi #Gestión del aula #Gestión del cambio #Joc simbòlic #Jocs presimbòlics #Jocs sensorials #Joguines #Juego simbólico #Juegos pre-simbólicos #Juegos sensoriales #Juguetes #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Material manipulatiu #Material manipulativo #Observació #Observación #Organització i participació de les famílies #Organización y participación de las familias #PEC #Pràctica psicomotriu/psicomotricitat rel·lacional #Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional #Principios metodológicos #Principis metodològics #Procés d'adaptació #Proceso de adaptación #Projectes de desenvolupament #Projectes de treball #Proyectos de desarrollo #Proyectos de trabajo #Psicomotricidad #Psicomotricitat #Qualitat educativa #Redes de atención a la infancia #Resolució de conflictes / mediació #Resolución de conflictos / mediación #Salud del niño y la familia #Salut de l'infant i la família #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Xarxes d'atenció a la infància #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció comunitària #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Competències #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organización del espacio #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús de dispositius mòbils #Uso de dispositivos móviles #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Convivència #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Empatia #Escola rural/ZER #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #LOMLOE (2022) #Salut laboral #Selecció de continguts #Situacions d`aprenentatge #Acogida y adopción #Acollida i adopció #Ambientes #Ambients #Aula hospitalària #Biblioteca/mediateca #Centres d'interès #Centros de interés #Color #Competencias profesionales del profesorado #Comunicació i expressió #Comunicación y expresión #Criança 0-3 #Crianza 0-3 #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Dibuix #Dibujo #Didáctica de las capacidades en educación infantil #Didàctica de les capacitats en educació infantil #Educació en família #Educació ètica #Educació lenta #Educación en familia #Educación ética #Educación lenta #Emociones #Emocions #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Família #Geometria #Informàtica #Intervenció en situacions de risc #Intervención en situaciones de riesgo #Literatura infantil/juvenil #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Nouvinguts/immigració #Organització de l'espai/temps #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Organización del espacio/tiempo #Pintura #Plirilingüiisme/bilingüisme #Plurilingüismo/bilingüismo #Racons #Recién llegados/inmigración #Relaciones interactivas #Relacions interactives #Representació de l'espai #Representación del espacio #Rincones #Técnicas de la expresión visual y plástica #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Televisió #Televisión #Ús de la fotografia #Ús de la televisió #Ús del cinema #Ús dels blogs #Ús dels videojocs #Uso de la fotografía #Uso de la televisión #Uso de los blogs #Uso de los videojuegos #Uso del cine #Vinculació afectiva #Vinculación afectiva #Assertivitat del professorat #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat i música #Dansa #Educació familiar #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #Observar i explorar l'entorn immediat #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Teatre #Acoso moral (Bullying) #Alfabetització #Alfabetización #Assetjament moral (Bullying) #Autonomía e iniciativa personal #Capacidades perceptivo-motrices #Capacitats perceptivo-motrius #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor #Comportarse de acuerdo con unas pautas de convivencia #Comunicación en familia #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Conocimiento y exploración del entorno #Coordinació #Coordinación #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Desenvolupament emocional #Desenvolupament personal #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Educació per a la convivència #Educació per a la pau #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación para la paz #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Espacios abiertos #Espais oberts #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Funcionalidad #Funcionalitat #Grupos orientación familiar #Hábitos básicos de autonomía #Hábitos de higiene #Hàbits bàsics d'autonomia #Hàbits d'higiene #Iniciativa para afrontar situaciones de la vida cotidiana #Iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana #Inteligencia emocional #Intervenció social #Intervención social #Investigació del medi #Investigación del medio #Legislació educativa #Legislación educativa #Observar y explorar entorno inmediato #Pautas de observación #Pautes d'observació #Política educativa #Programació per capacitats en Educació Infantil #Programación por capacidades en Educación Infantil #Relació i interacció #Relación e interacción #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Selección de contenidosContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2025