CristinaLlinares Francisco
Sobre mi
Publicacions
La personalización del aprendizaje
...
Colaborar con las familias: ¿enfrente o a su lado?
...
Prácticas de escuela
...
Col·laborar amb les famílies: Al davant o al seu costat?
...
Otras rutinas enriquecedoras
...
Tiempos educativos desde una perspectiva internacional
...
El relato y la permanencia del yo
...
Temps educatius des d’una perspectiva internacional
...
Materiales 0-3
Aquest llibre parla dels objectes de la vida quotidiana que es converteixen en manipulables, observa...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALTemes relacionats
#ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció comunitària #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Competències #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Equidad #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organització i participació de les famílies #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías) #Àlbum il·lustrat #Atenció a les famílies #Autoregulació de l'aprenentatge #Biblioteca/mediateca #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competències professionals del professorat #Conducta #Conte #Contes i literatura infantil #Corresponsabilitat #Creativitat #Desenvolupament curricular #Desenvolupament emocional #Direcció de Centres #Educació medioambiental #Educació per al consumidor #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Evidencias #Figures rellevants #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Investigació educativa #Joc heurístic #Joc i experimentació #LOMLOE (2022) #Pautas de observación #Programació d'aula #Psicomotricitat #Rols del professorat #Situacions d`aprenentatge #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Vincles relacionals/Aferrament #Acogida y adopción #Acollida i adopció #Ambientes #Ambients #Atención a las familias #Aula hospitalària #Calidad educativa #Centres d'interès #Centros de interés #Color #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competencias profesionales del profesorado #Comunicació i expressió #Comunicación y expresión #Conciliació vida laboral/escola #Conciliación vida laboral/escuela #Corresponsabilidad #Creatividad #Criança 0-3 #Crianza 0-3 #Cuentos y literatura infantil #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Dibuix #Dibujo #Didáctica de las capacidades en educación infantil #Didàctica de les capacitats en educació infantil #Educació afectiva emocional #Educació en família #Educació ètica #Educació lenta #Educación afectiva emocional #Educación en familia #Educación ética #Educación lenta #Emociones #Emocions #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Família #Família i educació #Familia y educación #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Geometria #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Informàtica #Intervenció en situacions de risc #Intervención en situaciones de riesgo #Literatura infantil/juvenil #Madres i padres separados #Mares i pares separats #Material manipulatiu #Material manipulativo #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Nouvinguts/immigració #Organització de l'espai/temps #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Organización del espacio/tiempo #Pintura #Plirilingüiisme/bilingüisme #Plurilingüismo/bilingüismo #Principios metodológicos #Principis metodològics #Qualitat educativa #Racons #Recién llegados/inmigración #Relaciones interactivas #Relacions interactives #Representació de l'espai #Representación del espacio #Rincones #Roles del profesorado #Técnicas de la expresión visual y plástica #Televisió #Televisión #Ús de la fotografia #Ús de la televisió #Ús del cinema #Ús dels blogs #Ús dels videojocs #Uso de la fotografía #Uso de la televisión #Uso de los blogs #Uso de los videojuegos #Uso del cine #Vinculació afectiva #Vinculación afectiva #Organització familiar #Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Alfabetització #Alfabetización #Assetjament moral (Bullying) #Autonomía e iniciativa personal #Capacidades perceptivo-motrices #Capacitats perceptivo-motrius #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comportarse de acuerdo con unas pautas de convivencia #Comunicació en família #Comunicación en familia #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Convivència #Coordinació #Coordinación #Cuento #Derechos humanos #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Descoberta de l'entorn #Descubrimiento del entorno #Desenvolupament personal #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Drets humans #Educació familiar #Educació per a la convivència #Educació per a la pau #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación para la paz #Empatia #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Espacios abiertos #Espais oberts #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Formación inicial del profesorado #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Funcionalitat #Grupos orientación familiar #Grups orientació familiar #Hábitos básicos de autonomía #Hábitos de higiene #Hàbits bàsics d'autonomia #Hàbits d'higiene #Iniciativa para afrontar situaciones de la vida cotidiana #Iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana #Inteligencia emocional #Intel·ligència emocional #Intervenció social #Intervención social #Investigació del medi #Investigación del medio #Juego y experimentación #Legislació educativa #Legislación educativa #Observació #Observación #Observar i explorar l'entorn immediat #Observar y explorar entorno inmediato #Pautes d'observació #Política educativa #Procés d'adaptació #Proceso de adaptación #Programació per capacitats en Educació Infantil #Programación por capacidades en Educación Infantil #Redes de atención a la infancia #Relació i interacció #Relación e interacción #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Selecció de continguts #Selección de contenidos #Vinculos relacionales/Apego #Xarxes d'atenció a la infància #Alfabetització científica #Aprenentarge de la lectura #Aritmètica #Càlcul #Còmic #Competència social i ciutadana #Didàctica de la llengua i la literatura #Educació afectiva / sexual #Educació en el temps de lleure / educació no formal #Educació per al desenvolupament #Entorn #Escola rural/ZER #Gènere i educació #Hàbits alimentaris saludables #Jocs de normes i de taula #Lectura #Narrativa #Organització de l'espai i del temps #Projectes estratègics #Raonament matemàtic #Relats de vivències personals #STEM - STEAM #Comedores escolares #Comunicació i llenguatge #Comunicación y lenguaje #Conversa i diàleg #Conversación y diálogo #Dirección de Centros #Entorno #Figuras relevantes #Finalidades de la educación #Identidad y autonomía personal #Identitat i autonomia personal #Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...) #Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...) #Menjadors escolars #Normativa que regula l'organització del centre #Normativa que regula la organización del centro #Personal directiu #Personal directivo #Programación de aula #Relatos de vivencias personales #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Estratègies d'educació musical #Folclore musical #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #Salut laboralContacte