LauraLladós Alonso
Sobre mi
Publicacions
Ambients a primària
...
Disseny Universal per a l’Aprenentatge
Una escola per a tothom
La LOMLOE promou una educació inclusiva i de qualitat per a tots i totes. El Disseny Universa...
Parir a casa / L’art abstracte i els nens / La importància de la confiança / Respectar el seu temps
...
Prematuritat: el que es guanya i el que es perd / Llegir de 9 a 12 anys / Asàcia, el país encantat / Deixar badar els infants
...
Escoltar el cos per escoltar el cor
...
La evaluación hecha poema
L'avaluació, com un poema, és un procés dinàmic que uneix a docents i al...
REVISTA AULA DE INFANTIL – 111 (SEPTIEMBRE 21) – Ahora en serio: Juguemos
...
Evaluación, clave para aprender
EDITORIAL
Temes relacionats
#Acció tutorial #Acción tutorial #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Ambientes #Ambients #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Biblioteca/mediateca #Clima i cultura de centre #Clima y cultura de centro #Còmic #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Creatividad #Creativitat #Derechos humanos #Desarrollo personal #Desenvolupament personal #Drets humans #Edifici escolar/espais escolars #Edificio escolar/espacios escolares #Educació afectiva emocional #Educació en el temps de lleure / educació no formal #Educació medioambiental #Educación afectiva emocional #Educación en el tiempo libre / educación no formal #Educación medioambiental #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Escola inclusiva #Escoles sostenibles #Escuela inclusiva #Escuelas sostenibles #Estrategias de escritura #Estratègies d'escriptura #export #Expresión escrita/composición/redacción #Expressió escrita/composició/redacció #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Habilidades sociales del profesorado #Habilitats socials del professorat #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Intervenció psicoeducativa en el context familiar #Intervención psicoeducativa en el contexto familiar #Literatura infantil/juvenil #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organització de l'espai i del temps #Organización del espacio #Organización del espacio y del tiempo #Participació #Participación #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Planes lingüísticos / Proyecto lingüístico #Plans lingüístics / Projecte lingüístic #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projectes estratègics #Proyectos estratégicos #Resolució de problemes tecnològics #Resolución de problemas tecnológicos #Roles del profesorado #Rols del professorat #Salud laboral #Salut laboral #STEM - STEAM #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Ús de ciberaules #Ús de dispositius mòbils #Ús de la robòtica #Ús de les TIC (tecnologies) #Ús de les xarxes socials #Uso de ciberaulas #Uso de dispositivos móviles #Uso de la robótica #Uso de las redes sociales #Uso de las TIC (tecnologías) #Atenció a la diversitat i NEE #Comunicació i expressió #Comunicación y representación (infantil) #Conviure en la diversitat #Desenvolupament de la personalitat #Diversitat familiar #Diversitat psíquica i cognitiva #Diversitat sociocultural i personal #Equitat #Escola rural/ZER #Escoles bressols #Hàbits bàsics d'autonomia #Joc i experimentació #Joc simbòlic #Jocs/Gamificació #Materials curriculars i recursos didàctics #Metacognició #Neurociències/neuroeducació #Observar i explorar l'entorn immediat #Orientació i tutoria. General #Pla de convivència #Política educativa #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Situacions crítiques familiars #Situacions d`aprenentatge #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Calidad educativa #Competència digital i tractament de la informació #Comunicació i llenguatge #Comunicación y expresión #Comunicación y lenguaje #Conte #Contes i literatura infantil #Control d'esfínters #Control de esfínteres #Conversa i diàleg #Conversación y diálogo #Convivir en la diversidad #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Discapacidad física/deficiencia motriz #Discapacitat física/deficiència motriu #Educació familiar #Educació per a la convivència #Educació social/Acció comunitària #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación social/Acción comunitaria #Elaborar explicaciones e iniciarse en habilidades matemáticas #Elaborar explicacions i iniciar-se en habilitats matemàtiques #Emociones #Emocions #Escuela de educación infantil de primer ciclo #Espacios abiertos #Espais oberts #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Gènere i educació #Género y educación #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Grupos interactivos #Grups interactius #Intervenció en situacions de risc #Intervención en situaciones de riesgo #Joc creatiu #Jocs de simulació #Juego creativo #Juego simbólico #Juego y experimentación #Juegos de simulación #Lengua y construcción del conocimiento #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Llengua i construcció del coneixement #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materiales didácticos de los museos #Materials didàctic dels museus #Poesia #Progresar en el conocimiento y dominio del cuerpo #Progressar en el coneixement i domini del cos #Psicomotricidad #Psicomotricitat #Qualitat educativa #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Técnicas Montessori #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Tècniques Montessori #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Trastornos generalizados del desarrollo (TGD) #Trastorns generalitzats del desenvolupament (TGD) #Tratamiento de la información y competencia digital #Ciencias de la educación #Actividades literarias #Activitats literaries #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Atención a la diversidad y NEE #Autisme #Autismo #Botànica #Ciència, tecnologia i societat #Ciencia, tecnología y sociedad #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competencia en comunicación lingüística #Competència matemàtica #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Creatividad y música #Creativitat i música #Desarrollo emocional #Desenvolupament emocional #Diversidad discursiva #Diversitat discursiva #Educació afectiva / sexual #Educació en comunicació audiovisual #Educació en família #Educació especial #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al consumidor #Educación afectiva / sexual #Educación en comunicación audiovisual #Educación en familia #Educación especial #Educación informal #Educación para el consumidor #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Educación para la sostenibilidad #Educadores externos #Educadors externs #El cos #El cuerpo #Escuela rural/ZER #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Familia y educación #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Funcionalitat #Infancia y calidad de vida #Pla lector #Plan de convivencia #Plan lector #Planes educativos de entorno #Plans educatius d'entorn (PEE) #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Pràctica psicomotriu/psicomotricitat rel·lacional #Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Relaciones interactivas #Relacions interactives #Resiliència #Serveis educatius #Serveis i equips de suport #Servicios educativos #Servicios y equipos de apoyo #Educació informal #Família i educació #Funció social de l'ensenyament #Infància i qualitat de vida #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Actividades extraescolares #Activitats extraescolars #Avaluació de processos organitzatius #Conducta #Diversidad social/cultural #Diversitat social/cultural #Educació per a la salut #Educación para la salud #Evaluación de procesos organizativos #Evidencias #Figuras relevantes #Figures rellevants #Joc en família #Juego en familia #Juegos/Gamificación #Metacognición #Música i art #Música y arte #Neurociencias/neuroeducación #Pautas de observación #Pautes d'observació #Proposta de millora #Propuesta de mejora #Relació pares fills #Relación padres hijos #Resolució de conflictes #Resolución de conflictos #Sistema familiar #Sistemas de indicadores #Sistemes d'indicadors #Vinculació afectiva #Vinculación afectiva #Autoavaluació de l'alumnat #Autoregulació de l'aprenentatge #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Avaluació formativa o reguladora #Comunicació en família #Espais familiars #Observació #Risc social #Xarxes d'atenció a la infànciaContacte