LauraLladós Alonso
Sobre mi
Publicacions
Escuchar el cuerpo para escuchar el corazón
...
Iniciamos un nuevo camino de aprendizaje con Graó 0-6
A Graó 0-6, encetem un nou camí d’aprenentatge. Amb il·lusió...
Intervenir, no interferir
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
10 idees clau, 10 reptes de futur
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Intervenir, no interferir
...
Una escuela para todos y todas
La LOMLOE promou una educació inclusiva i de qualitat per a tots i totes. El Disseny Universa...
La personalització de l’aprenentatge
...
Diseño universal para el aprendizaje
EDITORIALTemes relacionats
#Actividades literarias #Álbum ilustrado #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje significativo / significatividad #Atención a la diversidad #Atención a la diversidad y NEE #Autismo #Biblioteca/mediateca #Calidad educativa #Ciencia, tecnología y sociedad #Clima y cultura de centro #Competencia en comunicación lingüística #Competència matemàtica #Competencia para aprender a aprender #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Comunicación y lenguaje #Creatividad y música #Cuento #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Desarrollo profesional #Diversidad discursiva #Educación afectiva / sexual #Educación afectiva emocional #Educación en comunicación audiovisual #Educación en familia #Educación especial #Educación informal #Educación para el consumidor #Educación para la convivencia #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Educación para la sostenibilidad #Educación social/Acción comunitaria #Educadores externos #El cuerpo #Emociones #Escuela inclusiva #Escuela rural/ZER #Expresión y compresión oral #Familia y educación #Finalidades de la educación #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Gestión del cambio #Habilidades sociales del profesorado #Infancia y calidad de vida #Interdisciplinariedad #Juegos/Gamificación #Literatura espanyola #Literatura infantil/juvenil #Narrativa #Participación #Personalización de los aprendizajes #Plan de convivencia #Plan lector #Planes educativos de entorno #Poesia #Política y legislación educativa #Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional #Programación por competencias y capacidades #Proyectos de trabajo #Psicomotricidad #Relaciones interactivas #Resiliència #Salud laboral #Servicios educativos #Servicios y equipos de apoyo #Tratamiento de la información y competencia digital #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso de los videojuegos #Finalitats de l'educació #Funció social de l'ensenyament #Acoso moral (Bullying) #Àlbum il·lustrat #Ambientes #Ambients #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge significatiu / significativitat #Assetjament moral (Bullying) #Competència per aprendre a aprendre #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Conte #Contes i literatura infantil #Criança 0-3 #Crianza 0-3 #Cuentos y literatura infantil #Desenvolupament personal #Desenvolupament professional #Educació afectiva / sexual #Educació en família #Emocions #Estrategias de escritura #Estratègies d'escriptura #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Gèneres literaris #Géneros literarios #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Informació de l'avaluació #Información de la evaluación #Joc i experimentació #Jocs/Gamificació #Juego y experimentación #Lectura #Material manipulatiu #Material manipulativo #Observació #Observación #Organització de l'espai/temps #Organización del espacio/tiempo #Qualitat educativa #Relació i interacció #Relación e interacción #Roles del profesorado #Rols del professorat #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Ús dels blogs #Uso de los blogs #Assertivitat del professorat #Atenció a la diversitat #Atenció a les famílies #Competències #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat #Creativitat i música #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Desenvolupament curricular #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Espais familiars #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #LOMLOE (2022) #Motivació #Observar i explorar l'entorn immediat #Personalització dels aprenentatges #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Teatre #Acció comunitària #Acción comunitaria #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge i servei #Ciencias de la educación #Ciències de l'educació #Ciudad de los niños #Ciudades y pueblos educadores #Ciutats dels infants #Ciutats i pobles educadors #Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals) #Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales) #Educació social/Acció comunitària #Equipos de trabajo en intervención social #Equips de treball en intervenció social #Escola rural/ZER #export #Formació i desenvolupament del professorat #Formación y desarrollo del profesorado #Gènere i educació #Género y educación #Gestió del canvi #Infància i qualitat de vida #Inteligencia emocional #Neurociencias/neuroeducación #Neurociències/neuroeducació #Organització i gestió de centres #Organització i participació de les famílies #Organización y gestión de centros #Organización y participación de las familias #Ús de les TIC (tecnologies) #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció tutorial #Acción tutorial #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Equidad #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinarietat #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivación #Organització de l'espai #Organización del espacio #Pla lector #Programació per competències i capacitats #Projectes de treball #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Transversalidad #Transversalitat #Ús de dispositius mòbils #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Atenció a la diversitat i NEE #Comunicación y representación (infantil) #Conviure en la diversitat #Desenvolupament de la personalitat #Diversitat familiar #Diversitat psíquica i cognitiva #Diversitat sociocultural i personal #Escola inclusiva #Escoles bressols #Hàbits bàsics d'autonomia #Joc simbòlic #Metacognició #Orientació i tutoria. General #Pla de convivència #Política educativa #Situacions crítiques familiarsContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024