NúriaGiné Freixes
Sobre mi
És doctora i professora titular de la Facultat de ì Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Ha estat mestra ì en molt diverses etapes i formadora de formadors en ì educació infantil, primària i secundària, i ha fet ì formació a l’empresa i en diversos àmbits d’educació ì social. És membre del grup de recerca consolidat EMA ì (Entorns i Materials per a l’Aprenentatge). Les seves ì línies d’interès i de recerca prioritàries són: el procés ì d’aprenentatge en diferents entorns educatius, la ì diversitat i la inclusió social, l’aprenentatge ì collaboratiu, i la formació de formadors. Algunes de les ì seves publicacions són Com ens ho fem? Propostes per ì educar en la diversitat (Graó, 2000) o La educación ì social. Una mirada didáctica (Graó, 2010).
Publicacions
Atención a la diversidad
Elements per reflexionar sobre l'atenció a la diversitat, proposta de recursos, i descripció d'ex...
La planificación didáctica
La programació va més enllà de definir uns objectius, seqüenciar els continguts i planificar les...
La secuencia formativa
Reflexions i pràctiques de docents que, a través de la seqüència formativa i de la regulació i ...
La transición entre etapas
Com eludir les problemàtiques, les pors i la incertesa que suscita el canvi d'una etapa educativa a...
HACER MUSICA
...
¿Cómo hacerlo?
...
Evaluación en la educación secundaria
L'avaluació pot servir, per sobre de tot, per acreditar i segregar, o bé per aju...
LA FASE INICIAL DE LA SECUENCIA FORMATIVA / EDUCACION PARA EL COSUMIDOR /EDUCACION Y TRADICION
...
LA FASE DE CIERRE DE LA SECUENCIA FORMATIVA / LOS VALORES EN LA ESCULA, HOY /INTRODUCCION A LA PRACTICA PSOCOMOTRIZ
...
Competencias e interdisciplinariedad en las artes.
...