JoaquínGairín Sallán
Sobre mi
És mestre, graduat social, llicenciat en pedagogia i ì psicologia i doctor en pedagogia. Actualment és ì catedràtic de didàctica i organització escolar a la ì Universitat Autònoma de Barcelona. La seva experiència ì docent inclou seva tasca en centres de primària, ì secundària i universitat, on ha tingut diverses ì responsabilitats institucionals, així com en institucions ì d’educació no formal i empreses. Les seves activitats d’investigació i publicacions se ì centren en temes vinculats al desenvolupament ì organitzacional, direcció i lideratge, avaluació de ì programes, desenvolupament social i comunitari, xarxes ì institucionals, gestió universitària i creació i gestió ì del coneixement. Fundador del Fòrum Europeu ì d’Administradors de l’Educació a Espanya i dels ì Congressos Interuniversitaris d’Organització Escolar, ì actualment dirigeix el grup d’investigació consolidat EDO ì (a http://edo.uab.es es poden consultar investigacions i ì publicacions que ha dirigit) i coordina la Xarxa de ì Suport a la Gestió Educativa (RedAGE: www.redage.org).
Publicacions
La transición entre etapas
Com eludir les problemàtiques, les pors i la incertesa que suscita el canvi d'una etapa educativa a...
La organización escolar
Àmplia visió dels temes organitzatius. Recull textos de fonamentació teòrica, experiències ...
COEDUCACION EN CLASE DE MATEMATICAS
...
COMPETENCIA NUMERICA Y CALCULO MENTAL
...
FA 25 ANYS. 25 ANYS DE GUIX
...
Un repte important: formar els nous professionals
...
Comunicació
...
Cinquanta números de FÒRUM
...
Autonomia de centres: reptes i oportunitats dels últims temps
...
COORDINACION ENTRE ETAPAS / REDES EDUCATIAVAS / ¿LOS CONFLICTOS AYUDAN ACRECER? / ¿POR QUE DIGO BLANCO…?
...