AntonioFraile Aranda
Sobre mi
És doctor en ciències de l’educació, llicenciat en ì educació física i catedràtic de didàctica d’expressió ì corporal a la Facultat de Educació i Treball social de la ì Universitat de Valladolid. Diplomat en gestió i direcció esportiva, forma part de ì l’equip directiu de la Xarxa Urel (Universitats Regionals ì llatinoamericanes) i participa a la Xarxa Nacional ì d’Avaluació Formativa. És coordinador del programa de doctorat «Educació per al ì desenvolupament i la integració» de la Universitat René ì Moreno de Santa Cruz de la Sierra (Bolívia). Pertany a l’equip de direcció de la revista Tándem de ì Didáctica de la Educación Física de la Editorial Graó. És coach esportiu per la Federació Espanyola de Futbol i ì la Universitat Francisco de Vitoria de Madrid. També és ì professor de metodologia de l’Escola Nacional ì d’Entrenadors de Futbol i entrenador nacional d’handbol.
Publicacions
COMPETENCIAS BASICAS EN EL MARCO DE LA CONVERGENCIA EUROPEA
...
OCIO, ACTIVIDAD FISICA Y JOVENES
...
El deporte escolar en el siglo XXI: análisis y debate desde una perspectiva europea
L'estat de la qüestió de l'esport escolar europeu. La diversitat de models organitzatius...
Educación física con «h» de «humor»
...
La resolución de los conflictos en y a través de la educación física
L’acció de conviure a l’escola consisteix en què uns alumnes p...
INTERDISCIPLINARIDAD Y EDUCACION FISICA
...
La educación física desde una perspectiva interdisciplinar
Malgrat que vivim en una societat on els valors dominants responen al credo hedonista, on cult...
EL APRENDIZAJE MOTOR
...
La educación física hacia el siglo XXI
...
Qué se hace en educación física en otros contextos
...