RamónFlecha García
Sobre mi
Es catedràtic de sociologia per la Universitat de ì Barcelona i doctor honoris causa per la Universitat de ì Vest Timisoara (Romania). La seva trajectòria ì d’investigació ha estat reconeguda amb tres sexennis ì d’investigació. Va fundar el CREA (Centre d’Investigació en Teories i ì Pràctiques Superadores de Desigualtats). Ha mantingut una ì trajectòria contínua i ascendent en la direcció de ì projectes d’investigació i desenvolupament internacionals ì i nacionals: el Projecte Integrat INCLUD-ED: Strategies ì for inclusion and social cohesion from education in ì Europe, que finalitzarà a finals de 2011, és el projecte ì amb més recursos i millor rang científic dedicat a ì l’educació escolar dels Programes Marc d’Investigació de ì la Comissió Europea. És autor de més d’una trentena d’articles en més d’una ì vintena de revistes indexades a nivell internacional i ì nacional. De tots aquests caldria destacar un article ì publicat a la revista Qualitative Inquiry, inclosa al ì Journal Citation Report. Ha publicat vuit llibres ì científics, entre els quals, Compartiendo Palabras, també ì als Estats Units i la Xina, i més de vint capítols en ì llibres científics en anglès i en altres llengües. També ì ha pronunciat conferències i ha impartit seminaris a ì diferents països i universitats del món. Algunes de les seves contribucions principals són ì comunitats d’aprenentatge, tertúlies literàries ì dialògiques i aprenentatge dialògic. http://www.ub.edu/includ-ed/curriculumRFlecha.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Ramon_Flecha
Publicacions
La educación del siglo XXI
Avui dia, quan els signes del postmodernisme i la globalització són molt evidents, l'entrada al ...
Innovación en la Universidad
Hi ha pocs llibres que s'ocupin d'abordar les deficiències i desxifrar el sentit o el significat ...
Transformando la escuela: comunidades de aprendizaje
Les comunitats d'aprenentatge fan possible aquella escola que molts van somiar: on tots els alumnes...
NUEVOS RETOS PARA LA EDUCACION AMBIENTAL A COMIENZOS DEL SIGLO XXI/- EXPERIENCIAS DE INCLUSION: UNA ESCUELA
...
Comunidades de aprendizaje
...
POSEM LIMITS?
...
Comunitats d’aprenentatge
...
¿PONEMOS LIMITES?
...
EL CUERPO HUMANO / ESTRATEGIAS DE LECTURA
...
EVALUAR EN LA ESCUELA / ATENCION AL ALUMNADO CON NEE / COMUNIDADES DE APREND.
...