AmparoEscamilla González
Sobre mi
Amparo Escamilla González és doctora en Educació per la Universitat Complutense de Madrid (UCM). Directora de l’equip Proyectos Pedagógicos i directora d’Innovació del Liceo Europa de Saragossa. Assessora en implementació de l’enfocament intel·ligències múltiples en el Centro Inglés del Puerto de Santa María (Cadis) i a les Escuelas Infantiles Alaria a Madrid.
Ha treballat en tots els nivells educatius: d’infantil a la universitat. Ha impartit diverses assignatures en Psicopedagogia, graus de Magisteri i Màster de Secundària de la Universitat de Comillas. Ha estat coordinadora de Pedagogia en el CES Don Bosco, codirectora dels Màsters d’Intel·ligències Múltiples de la Universitat d’Alcalá i professora del Màster d’Equips Directius UPCO-SM en Estratègies i Projectes d’Innovació. Ponent en set congressos internacionals i en multitud de congressos, trobades i jornades.
Autora i coautora de disset llibres de didàctica, currículum, competències, intel·ligències i avaluació. Ha coordinat i intervingut en programes de formació en competències i intel·ligències en més de 600 centres. Les seves obres més recents són Las competencias en la programación de aula: Infantil y primaria (2009) i Las competencias en la programación de aula: Educación secundaria (2011), Inteligencias múltiples: Claves y propuestas para su desarrollo en el aula (2014) i Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave (2015), tots en aquesta editorial.
Publicacions
Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave
La proposta mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències...
Evidencias científicas para mejorar la práctica docente
...
Inteligencias múltiples en la pràctica
Aquest llibre presenta un conjunt d'estratègies i eines per canalitzar aquestes coordenade...
LOE: UN ANALISIS EN PROFUNDIDAD / ACOMPAÑAMIENTO A MAESTROS Y MAESTRAS QUEINICIAN SU PROFESION / CREANDO REDES..
...
Inteligencias mútiples
Atent a les inquietuds i les demandes que mostren la necessitat i el desig d’innovar, el...
Entrevista a Stephen Ball: ¿Educar o medir?
...
Hay mucho por ver… y aprender
...
La relación escuela-universidad
...
La relació escola-universitat
...
Evidències científiques per millorar la pràctica docent
...