RosarioCubero Pérez
Sobre mi
Rosario Cubero és doctora en Psicologia i professora de la Universitat de Sevilla. Els seus estudis se centren en l’anàlisi de la construcció del del coneixement educatiu i la investigació de les interaccions que tenen lloc en els processos d’ensenyament i aprenentatge, entesos com a situacions socials i de construcció conjunta de significats. Forma part del grup d’investigació Laboratorio de Actividad Humana (LAH), que desenvolupa les seves tasques en el marc de la perspectiva historicocultural del funcionament psicològic. És autora de nombroses publicacions relacionades amb la construcció del coneixement escolar. Actualment dirigeix un projecte d’investigació sobre l’anàlisi del discurs educatiu
Publicacions
APRENDIZAJE DE LA BIOLOGIA / LA ATENCION A LA DIVERSIDAD EN C.EXPERIMENTALES
...
A LA BUSQUEDA DEL GRIAL / MOTIVACION ESCOLAR / AUTONOMIA ESCOLAR
...
IMAGINAR UNA EDUC.PARA EL SIGLO XXI / HABILIDADES SOCIALES / PROYECTOS EUROPEOEL CONSTRUCTIVISMO HOY
...
CONTEXTOS CULTURALES PARA LA ACTIVIDAD MATEMATICA I / CONVIVIR CON LOS CONFLI.BURNOUT EN LA ENSEÑANZA.
...
Perspectivas constructivistas
Rigorosa revisió del constructivisme com a perspectiva teòrica i un interessant i suggeridor supor...
Las ciencias en la escuela
Las ciencias en la escuela. Teorías y prácticas consta d’uns articles de f...