JaumeCela Ollé
Sobre mi
Nascut a Barcelona, el 14 d’agost de ì 1949. Casat. Pare de tres fills i avi de dos néts. Mestre ì i director de l’Escola Bellaterra. Membre de l’Associació ì de Mestres Rosa Sensat, de la Federació de Moviments de ì Renovació Pedagògica de Catalunya, del Consell Escolar de ì Catalunya i del Consell de Redacció de Cavall Fort. Autor de més d’una seixantena de novelles i de contes de ì literatura infantil i juvenil. Ha guanyat diversos ì premis, entre ells tres vegades el Vaixell de Vapor, dues ì vegades el Caixa de Girona i també el Folch i Torres, el ì premi Abril, el Marià Vayreda, el premi dels lectors del ì País Basc i el Gran Angular. L’any 2008 va rebre la Creu ì de Sant Jordi. També ha publicat diversos llibres sobre temes educatius. ì Entre d’altres: Amb veu de mestre -premi Rosa Sensat de ì pedagogia- i Va de mestres. Carta als mestres que ì comencen, tots dos escrits amb Juli Palou, Amb lletra ì petita, Calaix de mestre, A peu d’obra i Tu m’aprens. ì Memòria i oblit d’un aprenent de mestre. Ha collaborat en ì diferents llibres collectius com Els plats s’assemblen a ì les olles i en d’altres editats a Graó. Ha publicat ì articles a Perspectiva Escolar, Guix, In-fàn-ci-a, ì Cuadernos de Pedagogía, Aula, Infancia y aprendizaje i al ì diari Ara. Ha participat com a formador en diversos cursos i ì seminaris. També escriu ressenyes de cine a la pàgina web ì de Senderi i acostuma a fer servir aquest art, i la ì ficció en general, en els seus cursos de formació.
Publicacions
EL DIBUJO: UNA ASIGNATURA PENDIENTE / CC.EXP.EN BACHILLERATO / PSICOPEDAGOGIA
...
NADAL, REIS… QUINES FESTES?
...
EL PATRIMONI A L’ESCOLA
...
COMUNICACION Y EXPRESION / LA ESCUELA DEL SIGLO XXI / LA ESCUELA DE LAPOSMODERNIDAD
...
QUE PINTEN ELS INFANTS A EDUCACIO INFANTIL?
...
COMPETENCIES BASIQUES EN L’EDUCACIO FISICA A PRIMARIA
...
Leer para aprender. Nuevas alfabetizaciones
...
EDUCACIO LENTA
...
Els trucs del formador
Els autors i les autores d’aquest llibre comparteixen amb el lector, i amb generositat tota...
EL PATRIMONIO EN LA ESCUELA
...