MontserratCastelló Badia
Sobre mi
És professora titular de la Facultat de Psicologia i ì Ciències de l’Educació Blanquerna de la Universitat Ramon ì Llull i doctora en psicologia per la Universitat Autònoma ì de Barcelona. Ha obtingut el premi extraordinari de doctorat atorgat ì per la Junta de Govern de la UAB, el premi de pedagogia ì Rosa Sensat pel seu treball: Instantànies: projectes per ì atendre la diversitat educativa. És directora del grup de ì recerca «La construcció del coneixement en escenaris ì socioeducatius: concepcions, estratègies i condicions» ì integrat al seminari interuniversitari d’investigació en ì estratègies d’aprenentatge SINTE. Membre del consell ì editorial de revistes de recerca educativa (Infancia y ì Aprendizaje, Educational Research Review, Aloma i Diàlegs ì Educatius) i directora editorial de la revista Cultura y ì Educación. Són obres seves, entre d’altres: «Aprender a escribir ì textos académicos: ¿copistas, escribas, compiladores o ì escritores?», a La Psicología del aprendizaje ì universitario: de la adquisición de conocimientos a la ì formación en competencias, p.120-133 (2009); «Sísifo y el ì conocimiento práctico», a Infancia y Aprendizaje, 33,2, ì p. 143-149 (2010). I: 0,397 (SCI); Q: 1º ; Q: 3º (INRECS- ì SCI). És coautora de University writing: Selves and Texts ì in Academic Societes. (Acceptat. Publicació prevista el ì setembre de 2011) montserratcb@blanquerna.url.edu
Publicacions
Aprender de las diferentes fuentes de información.
...
REVISTA AULA – 175 (OCTUBRE)- APRENDER A ESCRIBIR, ESRIBIR PARA APRENDER / ¿DONDE RADICA EL EXITO DEL SISTEMA EDUCATIVO FILANDES?
...
Escrituras académicas en secundaria
...
Textos acadèmics
...
Dialogar per aprendre
...
SER ESTRATEGICO Y AUTONOMO APRENDIENDO / DE LA INCLUSION A LA INTEGRACION
...
Mirades i veus
El llibre recull les aportacions dels grups de recerca de la xarxa LLERA sobre l'Educació Lin...
El aula como espacio de investigación y reflexión
Aquest volum aplega investigacions en didàctica de la llengua fetes en col·labor...
Escriptures acadèmiques a secundària
...
La práctica del asesoramiento educativo a examen
Els eixos temàtics del llibre es concreten en set reptes: 1. Què significa asses...