MontserratCastelló Badia
Sobre mi
És professora titular de la Facultat de Psicologia i ì Ciències de l’Educació Blanquerna de la Universitat Ramon ì Llull i doctora en psicologia per la Universitat Autònoma ì de Barcelona. Ha obtingut el premi extraordinari de doctorat atorgat ì per la Junta de Govern de la UAB, el premi de pedagogia ì Rosa Sensat pel seu treball: Instantànies: projectes per ì atendre la diversitat educativa. És directora del grup de ì recerca «La construcció del coneixement en escenaris ì socioeducatius: concepcions, estratègies i condicions» ì integrat al seminari interuniversitari d’investigació en ì estratègies d’aprenentatge SINTE. Membre del consell ì editorial de revistes de recerca educativa (Infancia y ì Aprendizaje, Educational Research Review, Aloma i Diàlegs ì Educatius) i directora editorial de la revista Cultura y ì Educación. Són obres seves, entre d’altres: «Aprender a escribir ì textos académicos: ¿copistas, escribas, compiladores o ì escritores?», a La Psicología del aprendizaje ì universitario: de la adquisición de conocimientos a la ì formación en competencias, p.120-133 (2009); «Sísifo y el ì conocimiento práctico», a Infancia y Aprendizaje, 33,2, ì p. 143-149 (2010). I: 0,397 (SCI); Q: 1º ; Q: 3º (INRECS- ì SCI). És coautora de University writing: Selves and Texts ì in Academic Societes. (Acceptat. Publicació prevista el ì setembre de 2011) montserratcb@blanquerna.url.edu
Publicacions
Escribir y comunicarse en contextos científicos y académicos
Aquest llibre persegueix un doble objectiu: en primer lloc, proporcionar elements de reflexió...
Miradas y voces
...
Pisa como excusa
En aquesta obra el projecte PISA és una excusa per afavorir canvis positius en les pr&a...
Aprender autónomamente
El present i el futur de com ensenyar i aprendre les competències bàsiques en la societat de la in...
Estrategias de enseñanza y aprendizaje
Les estratègies d'ensenyament-aprenentatge han adquirit una gran importància tant p...
Ser estratégico y autónomo aprendiendo
En molt poques ocasions un nombre tan significatiu d'investigadors i professionals de l'educac...
USOS LINGUISTICOS Y DIVERSIDAD SOCIOCULTURAL
...
LECTURA Y ESCRITURA DE TEXTOS ACADEMICOS
...
Aprender de las diferentes fuentes de información.
...
REVISTA AULA – 175 (OCTUBRE)- APRENDER A ESCRIBIR, ESRIBIR PARA APRENDER / ¿DONDE RADICA EL EXITO DEL SISTEMA EDUCATIVO FILANDES?
...