
AntonioBolívar Botia
Sobre mi
Catedràtic de didàctica i organització escolar a la ì Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de ì Granada. Ha participat, com a director o membre d’equip, ì en una vintena de projectes d’investigació i ha publicat ì una trentena de llibres i uns cent cinquanta articles i ì capítols de llibres, que giren al voltant de les línies ì de treball i investigació següents: educació moral de la ì ciutadania, assessorament curricular i formació de ì professors, innovació i desenvolupament del currículum, ì desenvolupament organitzacional i lideratge i ì investigació biograficonarrativa. Dirigeix la revista ì Profesorado [http://www.ugr.es/recfpro/]. Així mateix, és ì membre de comitès editorials o científics de diverses ì revistes (Revista de Educación del MEC, Revista ì Electrónica Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y ì Mejora en Educación, Perspectiva Educacional, Propuesta ì Educativa, etc.). Entre els seus llibres: Cómo mejorar ì los centros educativos (Madrid, Síntesis, 1999); Los ì centros educativos como organizaciones que aprenden: ì promesa y realidades (Madrid, La Muralla, 2000), La ì identidad profesional del profesorado de Secundaria: ì Crisis y reconstrucción (Archidona-Málaga, Aljibe, 2006); ì Educación para la ciudadanía. Algo más que una asignatura ì (Barcelona, Graó, 2007); Competencias básicas y currículo ì (Madrid, Síntesis, 2010). Més informació a la web ì personal de l’autor http://www.ugr.es/abolivar/
Publicacions
Liderazgo educativo
...
LIDERATGE EDUCATIU
...
Educación para la ciudadanía
Propostes innovadores sobre l'articulació de l'educació per a la ciutadania a l'escola i a la comu...
Obrir-se al coneixement geogràfic
...
El constructivismo en la práctica
Articles de fonamentació -malgrat que sempre s'hi té present l'aplicació pr&agr...
Realitat, vida i mesura
...
Procesos y contextos educativos: Enseñar en las instituciones de educación secundaria
Aquest llibre pretén reflexionar sobre el procés d’ensenyar i aprendre en el ...
Lideratges que transformen l’escola
...
Realidad, vida y medida
...
Dinamizar equipos desde la dirección de centros
...