AntoniBardavio Novi
Sobre mi
Diplomat com a mestre a l’Escola de Mestres Sant Cugat, llicenciat en història i doctor per la UAB amb una tesi sobre didàctica. La seva trajectòria professional ha transcorregut en diferents etapes educatives: educació infantil, educació primària, educació secundària i universitat.
Actualment treballa com a docent al Camp d’Aprenentatge de la Noguera i és professor associat a la unitat departamental de Didàctica de les Ciències Socials de la UAB i imparteix l’assignatura de didàctica del medi al grau d’Educació Infantil de la Facultat d’Educació.
Ha coordinat diferents projectes educatius, com el Projecte de la Mediterrània Occidental, de la Xarxa d’Escoles Associades a la UNESCO de Catalunya; el projecte Comènius Patrimoni arqueològic per a joves europeus: Els primers agricultors a Europa, i el projecte L’escola adopta un monument, del Departament d’Ensenyament.
Ha publicat els llibres Les fonts en les ciències socials: Instruments per a l’estudi de les societats (Graó, 1996) i Objetos en el tiempo: Las fuentes materiales en la enseñanza de las ciencias sociales (Horsori, 2003). Així mateix ha escrit diversos articles a revistes d’educació.
Publicacions
LA CONSTRUCCION DEL CONOCIMIENTO SOCIAL Y EL LENGUAJE: EL DISCURSO SOCIAL ENEL AULA
...
ARQUEOLOGIA EXPERIMENTAL
...
Ciencias sociales y educación infantil
Propostes didàctiques per treballar els continguts d’educació infantil des d&...
Ciencias sociales en educación infantil
...
Enseñar historia en primaria
...
Ensenyar història a primària
...
Ciències socials a l’educació infantil
...
Les fonts en les ciències socials
Les fonts constitueixen un mitjà importantíssim a través del qual podem conèixer i comprendre ...
Ámbitos interdisciplinares en la LOMLOE
...