
VicençArnaiz Sancho
Sobre mi
Nascut el 1952 a Ciutadella de Menorca. és casat amb na Dolors Oller i té dos fills: en Roger i en Francesc. Llicenciat en Psicologia, ha treballat quasi sempre en l’àmbit de l’educació infantil. Des de 1988 treballa a l’Equip d’Atenció Primerenca de Menorca. És col’laborador habitual de revistes educatives d’àmbit estatal i se’l sol requerir per fer cursos, ponències, seminaris…, centrats en l’àmbit de l’afectivitat i el sofriment dels infants, les oportunitats de la vida familiar, el sentit i els objectius de l’educació, etc. Col’laborador habitual en les diferents revistes educatives de l’Estat, pertany al consell de direcció i al consell assessor de les revistes de l’àmbit educatiu Guix d’infantil i Aula.
Publicacions
VIVIR CON EL CUERPO
...
LA EVALUACION EN MATEMATICAS / EDUC.ESCOLAR Y EDUC.SOCIAL
...
El aprendizaje de las lenguas extranjeras
...
Construccions
...
El asesoramiento psicopedagógico a debate
El llibre planteja una sèrie de reptes entre els quals destaca la necess...
Control de esfínteres
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
NUEVAS CULTURAS DE CRIANZA
...
Los trucos del formador
Los autores y autoras de este libro comparten con el lector, y con total generosidad, sus &laq...
EDUCACION AMBIENTAL EN TIEMPOS DE CATASTROFES/PENSAR, HABLAR DE LA MUERTE YCOMPROMETERSE CON LA VIDA/
...
Temes relacionats
#Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Psicomotricidad #Psicomotricitat #Racons #Rincones #Asesoría a centros #Assessorament a centres #EAP #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Atenció a la diversitat #Atenció a les famílies #Atención a la diversidad #Atención a las familias #Audició #Audición #Biblioteca/mediateca #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Conte #Contes i literatura infantil #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Control d'esfínters #Control de esfínteres #Corresponsabilidad #Creatividad y música #Creativitat i música #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Detecció de comportaments de risc #Detección de comportamientos de riesgo #Dol #Duelo #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al consumidor #Educación medioambiental #Educación para el consumidor #Educación para la sostenibilidad #Emociones #Emocions #Escoles sostenibles #Escuelas sostenibles #Estrategias de educación musical #Estratègies d'educació musical #Evolución y maduración #Familia y educación #Figuras relevantes #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Metacognición #Organización y participación de las familias #Pérdida perinatal #Pèrdua perinatal #Programació d'aula #Programación de aula #Progresar en el conocimiento y dominio del cuerpo #Progressar en el coneixement i domini del cos #Roles del profesorado #Rols del professorat #Teoría y métodos educativos #Ús dels telèfons móbils #Uso de los teléfonos móviles #Vinculos relacionales/Apego #Conducta #Corresponsabilitat #Evolució i maduració #Família i educació #Figures rellevants #Metacognició #Organització i participació de les famílies #Teoria i mètodes educatius #Vincles relacionals/Aferrament #Aprenentatge significatiu / significativitat #Assertivitat del professorat #Competències #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Comunicació i expressió #Creativitat #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Desenvolupament curricular #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Espais familiars #Finalitats de l'educació #Funció social de l'ensenyament #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #LOMLOE (2022) #Motivació #Observar i explorar l'entorn immediat #Personalització dels aprenentatges #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #TeatreContacte