VicençArnaiz Sancho
Sobre mi
Nascut el 1952 a Ciutadella de Menorca. és casat amb na Dolors Oller i té dos fills: en Roger i en Francesc. Llicenciat en Psicologia, ha treballat quasi sempre en l’àmbit de l’educació infantil. Des de 1988 treballa a l’Equip d’Atenció Primerenca de Menorca. És col’laborador habitual de revistes educatives d’àmbit estatal i se’l sol requerir per fer cursos, ponències, seminaris…, centrats en l’àmbit de l’afectivitat i el sofriment dels infants, les oportunitats de la vida familiar, el sentit i els objectius de l’educació, etc. Col’laborador habitual en les diferents revistes educatives de l’Estat, pertany al consell de direcció i al consell assessor de les revistes de l’àmbit educatiu Guix d’infantil i Aula.
Publicacions
NUEVAS CULTURAS DE CRIANZA
...
Los trucos del formador
Los autores y autoras de este libro comparten con el lector, y con total generosidad, sus &laq...
EDUCACION AMBIENTAL EN TIEMPOS DE CATASTROFES/PENSAR, HABLAR DE LA MUERTE YCOMPROMETERSE CON LA VIDA/
...
La Pedagogia del temps
...
Qüestió de gènere
...
Detectar y prevenir actitudes violentas en la escuela
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
APRENDIENDO A PENSAR
...
LA MUSICA DE 0 A 3 AÑOS
...
EN LA BUSQUEDA DEL SENTIDO / A PENSAR TAMBIEN SE APRENDE / EDGAR MORIN Y LOSSIETE SABERES NECESARIOS PARA LA EDU.
...
Temes relacionats
#Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Ciudades y pueblos educadores #Comunidad educativa #Ciutats i pobles educadors #Comunitat educativa #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Cant #Canto #Coeducació #Coeducación #Competència matemàtica #Conciliació vida laboral/escola #Conciliación vida laboral/escuela #Derechos y legalidad #Drets i legalitat #Edifici escolar/espais escolars #Edificio escolar/espacios escolares #Educació per a la convivència #Educación para la convivencia #Emociones #Emocions #Equidad #Equip de professorat #Equipo de profesorado #Equitat #Escoles bressols #Escuela de educación infantil de primer ciclo #Família #Família i educació #Familia y educación #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Gènere i educació #Género y educación #Immersió lingüística #Inmersión lingüística #Intenvención con familias #Intervenció amb famílies #Intervenció en situacions de risc #Intervención en situaciones de riesgo #Investigació del medi #Investigación del medio #Joc i experimentació #Jocs sensorials #Juego y experimentación #Juegos sensoriales #Lenguaje #Llenguatge #Madres i padres separados #Malestar docente #Manipulació #Manipulación #Mares i pares separats #Model de família #Modelos de familia #Música i art #Música y arte #Organització i participació de les famílies #Organización y participación de las familias #Pantallas #Pantalles #Poesia #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Relació i interacció #Relació pares fills #Relación e interacción #Relación padres hijos #Sistema familiar #Ús dels telèfons móbils #Uso de los teléfonos móviles #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge i servei #Atenció a la diversitat #Atenció a les famílies #Atención a la diversidad #Atención a las familias #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Biblioteca/mediateca #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Contaminació #Contaminación #Conte #Contes i literatura infantil #Convivència #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Educació ètica #Educació medioambiental #Educació moral #Educació per a la sostenibilitat #Educación ética #Educación medioambiental #Educación moral #Educación para la sostenibilidad #Escola inclusiva #Escoles sostenibles #Escuela inclusiva #Escuelas sostenibles #Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje #Evidencias #Figuras relevantes #Figures rellevants #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Habilidades motrices #Habilitats motrius #Hábitos alimentarios saludables #Hàbits alimentaris saludables #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Matriculació #Matriculación #Pla de convivència #Plan de convivencia #Política educativa #Resolució de conflictes #Resolución de conflictos #Roles del profesorado #Rols del professorat #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Assertivitat del professorat #Competències #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat #Creativitat i música #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Desenvolupament curricular #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Espais familiars #Finalitats de l'educació #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #LOMLOE (2022) #Motivació #Observar i explorar l'entorn immediat #Personalització dels aprenentatges #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Teatre #Didàctica de la músicaContacte