Miguel ÁngelArconada Melero
Sobre mi
Miguel Ángel Arconada Melero és professor d’educació secundària de l’especialitat de llengua castellana i literatura a l’IESO de Parets de Nava (Palència). La seva dilatada trajectòria en formació del professorat s’ha centrat en la integració didàctica de la publicitat i els medis de comunicació en l’àrea de llengua. A més de diferents docuents teòrics sobre els textos publicitaris, les seves propostes de treball s’han centrat en l’anàlisi crític de la comunicació publicitària amb l’educació en valors. I ha insistit en la influència dels anuncis en la construcció de la identitat adolescent i en la pervivència de la desigualtat entre dones i homes. Actualment, treballa en l’anàlisi de les identitats masculines, i en propostes didàctiques d’educació per a la ciutadania en educació secundària.
Publicacions
EDUCACION INFANTIL / LENGUAS EXTRANJERAS
...
LENGUA ORAL / METODOS Y TECNICAS DE ESTUDIO
...
Cómo trabajar con la publicidad en el aula
L’aprenentatge de la comunicació a l’aula de llengua fa imprescindible el d...
LENGUA Y MEDIOS DE COMUNICACION
...
TEXTOS Y CONTEXTOS DE LA TELEVISION
...
INVESTIGAR PARA APRENDER
...
LA MEDIDA DEL TIEMPO/ DEL AULA A LA RED/ ACERCA DE LA CULTURA DEL ESFUERZO.
...
INNOVAR EN EDUCACION FISICA: PERCEPCION DE UN CAMBIO / EDUCACION PARA LASOSTENIBILIDAD: UN COMPROMISO DE FUTUR
...
VIDEOJUEGOS Y APRENDIZAJE / CENTROS DE FORMACION Y RECURSOS PARA EL PROFESOR.EM MEMORIA DE XESUS R. JARES / REFLEX.
...
Educación en comunicación, ideal de belleza y alteraciones alimentarias
...