A. DavidÁlvarez Jiménez
Sobre mi
Publicacions
El IES García Lorca: historia de una transformación
...
Transformación digital y plan digital de centro
Competència digital docent
...
Competencia digital docente: reto clave para un uso crítico de la tecnología en la escuela
...
En lucha por la igualdad: Mujeres Triunfadoras
El projecte Mujeres Triunfadoras, dut a terme a l’escola Nuestra Señora de los ...
En lluita per a la igualtat: Mujeres triunfadoras
El projecte Mujeres Triunfadoras, dut a terme a l’escola Nuestra Señora de los ...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALTemes relacionats
#Análisis crítico de la imagen #Análisis de casos #Atención a la diversidad y NEE #Biblioteca/mediateca #Calidad educativa #Comunidad educativa #Constructivismo #Creatividad #Desarrollo profesional #Didáctica de las lenguas extranjeras #Educación afectiva emocional #Educación moral #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Evolución y maduración #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Formación y desarrollo del profesorado #Funcionalidad #Gestión del aula #Gestión del cambio #Infancia y calidad de vida #Inmersión lingüística #Inteligencia emocional #Interdisciplinariedad #Literatura infantil/juvenil #Materiales curriculares y recursos didácticos #Motivación #Mundo laboral #Orientación y tutoría. General #Plan de convivencia #Planes lingüísticos / Proyecto lingüístico #Proyectos estratégicos #Recursos multimedia #Relaciones interactivas #Relatos de vivencias personales #Trabajo en equipo del profesorado #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso de los blogs #Uso de los teléfonos móviles #Uso del cine #Direcció de Centres #Dirección de Centros #Gestió del canvi #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Pla integral de centre #Plan integral de centro #Àlbum il·lustrat #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge i servei #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Autisme #Competència digital i tractament de la informació #Competència matemàtica #Competència social i ciutadana #Competències professionals del professorat #Contaminació #Drets humans #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Educació medioambiental #Educació per a la convivència #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educació per a la salut #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al consumidor #Educació per al desenvolupament #Equitat #Escola inclusiva #Escoles sostenibles #Espais familiars #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Evidencias #Figures rellevants #Formació continua del professorat/formació permanent #Gènere i educació #Grups orientació familiar #Mètodes globalitzats #Normatives legals #Organització de l'espai #Pla de millora #Qualitat educativa #Serveis i equips de suport #STEM - STEAM #Treball en equip del professorat #Ús de la robòtica #Ús de les TIC (tecnologies) #Desenvolupament professional #Relats de vivències personals #Tertúlies literàries #Acció tutorial #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Centres d'interès #Competència artística i cultural #Competències #Competències bàsiques #Comunicació i llenguatge #Influència dels mitjans de comunicació #Mitjans audiovisuals i les TIC #Motivació #Música i art #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Ús del cinema #Ús dels videojocs #Projectes de treball #Alfabetització científica #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Avaluació formativa o reguladora #Ciència, tecnologia i societat #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #LOMLOE (2022) #Orientació i tutoria. General #Personalització dels aprenentatges #Projectes de recerca #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatgeContacte