MarianaSolari Maccabelli
Sobre mi
Publicacions
La LOMLOE: Una oportunidad para mejorar la sociedad del siglo XXI
...
La LOMLOE: Una oportunidad para mejorar la sociedad del siglo XXI
...
Especial 30 + 1 años
...
Especial número 500
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos, autonomía curricular y personalización del aprendizaje escolar
L’adequat exercici de l’autonomia curricular que promou la LOMLOE ha de portar els centr...
Aprenentatges bàsics, autonomia curricular i personalització de l´aprenentatge escolar
L’adequat exercici de l’autonomia curricular que promou la LOMLOE ha de portar els centr...
La personalización del aprendizaje
...
Para seguir explorando: Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
Sel·lección bibliogràfica i videogràfica per aprofundir més sobre...
Nuevo currículo
...
Temes relacionats
#ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Ambientes #Ambients #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competencias #Competències #Convivència #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Currículum de centro (proyecto curricular de centro/despliegue curricular PCC) #Desarrollo curricular #Desenvolupament curricular #Educació per a la convivència #Educació per al desenvolupament #Educación para el desarrollo #Educación para la convivencia #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Hábitos alimentarios saludables #Hàbits alimentaris saludables #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Legislació educativa #Legislación educativa #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #LOMLOE (2022) #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projecte curricular de centre #Proyecto curricular de centro #Serveis i equips de suport #Servicios y equipos de apoyo #Situaciones de aprendizaje #Situacions d`aprenentatge #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Treball en equip del professorat #Acció tutorial #Acolliment i adaptació #Aprenentatge cooperatiu #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Conversa i diàleg #Desenvolupament professional #Direcció de Centres #Educació afectiva emocional #Educació tecnològica #Habilitats socials del professorat #Investigació educativa #Acció comunitària #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Equitat #Finalitats de l'educació #Funció social de l'ensenyament #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Coordinació equip docent #Empatia #Escola rural/ZER #Habilitats socials #Organització i participació de les famílies #Salut laboral #Selecció de continguts #Ús de les TIC (tecnologies) #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge i servei #Avaluació #Competència digital i tractament de la informació #Coordinación equipo docente #Equidad #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Pla lector #Plan lector #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús de dispositius mòbils #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías) #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Aprendizaje cooperativo #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Biblioteca/mediateca #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Diseño #Disseny #Educació afectiva / sexual #Educació per a la sostenibilitat #Educación afectiva / sexual #Educación afectiva emocional #Educación para la sostenibilidad #Evidencias #Figuras relevantes #Filosofía de la educación #Función social de la enseñanza #Gènere i educació #Género y educación #Literatura infantil/juvenil #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Neurociencias/neuroeducación #Organització de l'espai i del temps #Organización del espacio y del tiempo #Política educativa #Programas de promoción y prevención de la salud #Programes de promoció i prevenció de la salut #Salud laboral #STEM - STEAM #Figures rellevants #Filosofia de l'educació #Neurociències/neuroeducacióContacte