MarianaSolari Maccabelli
Sobre mi
Publicacions
Nuevo currículo
...
Per seguir explorant: Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
Sel·lecció bibliogràfica i videogràfica per aprofundir més sobre ...
LOMLOE y modernización del currículo de secundaria
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Nou currículum
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
La personalització de l’aprenentatge
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Trayectorias personales de aprendizaje
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALTemes relacionats
#Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge i servei #Atenció a la diversitat #Atenció a les famílies #Atención a la diversidad #Atención a las familias #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Biblioteca/mediateca #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Desarrollo curricular #Desenvolupament curricular #Diseño #Disseny #Educació afectiva / sexual #Educació afectiva emocional #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al desenvolupament #Educación afectiva / sexual #Educación afectiva emocional #Educación para el desarrollo #Educación para la sostenibilidad #Equidad #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Evidencias #Figuras relevantes #Filosofía de la educación #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Función social de la enseñanza #Gènere i educació #Género y educación #Legislació educativa #Legislación educativa #Literatura infantil/juvenil #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Neurociencias/neuroeducación #Organització de l'espai i del temps #Organización del espacio y del tiempo #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Política educativa #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Programas de promoción y prevención de la salud #Programes de promoció i prevenció de la salut #Salud laboral #Salut laboral #STEM - STEAM #Transversalidad #Transversalitat #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Competències #Equitat #Figures rellevants #Filosofia de l'educació #Funció social de l'ensenyament #Neurociències/neuroeducació #Formació inicial del professorat #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Atenció a la diversitat i NEE #Atención a la diversidad y NEE #Aula hospitalària #Autisme #Autismo #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competència digital i tractament de la informació #Competencia en comunicación lingüística #Didàctica de l'expressió visual i plàstica #Didáctica de la expresión visual y plástica #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Educació ètica #Educació medioambiental #Educació per a la pau #Educación ética #Educación medioambiental #Educación para la paz #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Formación inicial del profesorado #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Lectura de la imagen #Lectura de la imatge #Motivació #Motivación #Organització i gestió de centres #Organización y gestión de centros #Projectes de recerca #Proyectos de investigación #Redes de atención a la infancia #Roles del profesorado #Rols del professorat #Técnicas de la expresión visual y plástica #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús del cinema #Uso del cine #Xarxes d'atenció a la infància #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge significatiu / significativitat #Coneixement i exploració de l'entorn #Convivència #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Empatia #Escola rural/ZER #Finalitats de l'educació #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #LOMLOE (2022) #Organització i participació de les famílies #Selecció de continguts #Situacions d`aprenentatge #export #Poesia #Assertivitat del professorat #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Comunicació i expressió #Creativitat #Creativitat i música #Dansa #Educació familiar #Espais familiars #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #Observar i explorar l'entorn immediat #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Teatre #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Avaluació #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Organització de l'espai #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Pla lector #Plan lector #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Uso de dispositivos móviles #Acció comunitària #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Actividades extraescolares #Activitats extraescolars #Contes i literatura infantil #Coordinació d'intercentres #Coordinació de cicle/intercicle #Coordinación de ciclo/interciclo #Coordinación de intercentros #Corresponsabilidad #Cuentos y literatura infantil #Desarrollo emocional #Desenvolupament emocional #Ecologia #Educació per a la salut #Educació vial #Educación para la salud #Educación vial #Entorn #Entorno #Equip de professorat #Equipo de profesorado #Escoles sostenibles #Escuelas sostenibles #Familia y educación #Finalidades de la educación #Formació i desenvolupament del professorat #Formación y desarrollo del profesorado #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Habilidades sociales del profesorado #Hetereogéneos #Heterogenis #Infancia y calidad de vida #Metacognición #Model de família #Modelos de familia #Models de familia #Música i art #Música y arte #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativa #Recursos multimedia #Ús de la robòtica #Uso de la robótica #Corresponsabilitat #Família i educació #Infància i qualitat de vida #Metacognició #Alfabetització científica #Avaluació formativa o reguladora #Ciència, tecnologia i societat #Educació per a la convivència #Orientació i tutoria. GeneralContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2025