
NeusSanmartí Puig
Sobre mi
Neus Sanmartí Puig és catedràtica de Didàctica de les Ciències i doctora en Ciències Químiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment, és directora de l’ICE en aquesta mateixa universitat. Entre els seus llibres destaquen: Enseñar, aprender y evaluar: un proceso de regulación continua -amb Jaume Jorba- (1996), Didáctica de las ciencias en la educación secundaria obligatoria (2002) i Aprendre ciències tot aprenent a escriure ciència (2003), l’equip de recerca del qual va obtenir el Premi Rosa Sensat de Pedagogia 2002.
Publicacions
Los trabajos prácticos en la construcción del conocimiento biológico y geológico
...
10 Ideas Clave. Evaluar para aprender
Aborda de manera rigorosa el tema de l’avaluació i...Indagar y modelizar en contextos
...
Desafiaments de l’educació inclusiva a l’educació secundària
...
Viejos temas, nuevos enfoques
...
Didáctica de la Biología y la Geología
Des d’una perspectiva professional, és innegable que per ensenyar ciències...
La energía en la vida cotidiana
...
Xarxa de suport entre centres educatius
...
Nuevos materiales
...
Didáctica de la Física y la Química
S’analitzen les relacions entre el coneixement científic, la ciència escol...
Temes relacionats
#Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Avaluació formativa o reguladora #Calidad educativa #Evaluación formativa o reguladora #Qualitat educativa #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Ciència, tecnologia i societat #Ciencia, tecnología y sociedad #Constructivisme #Constructivismo #Contaminació acústica #Contaminación acústica #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología #Didàctica de la química #Didáctica de las competencias #Didàctica de les ciències de la terra #Didàctica de les competències #Ecologia #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al consumidor #Educación medioambiental #Educación para el consumidor #Educación para la sostenibilidad #Electricidad #Electricitat #Escola pública #Escuela pública #Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje #Física nuclear #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació i desenvolupament del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación y desarrollo del profesorado #Genètica #Grupos de investigación #Grups de recerca #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Investigació educativa #Investigación educativa #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Modelos expositivos #Models expositius #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Projectes de recerca #Projectes de treball #Proyectos de investigación #Proyectos de trabajo #Química bàsica #Recursos multimedia #Secuencias formativas y didácticas #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos #Seqüències formatives i didàctiques #Talleres #Tallers #Trabajos de investigación #Treballs de recerca #Ús d'Internet #Ús de la Webquest #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de Internet #Uso de la Webquest #Uso de las TIC (tecnologías) #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Abús sexual #Abuso sexual #Acció tutorial #Acción tutorial #Aprendizaje cooperativo #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge cooperatiu #Asesoría a centros #Assessorament a centres #Atenció a la diversitat #Atenció a la diversitat i NEE #Atención a la diversidad #Atención a la diversidad y NEE #Aula hospitalària #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Coeducació #Coeducación #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competencia en comunicación lingüística #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Comprensió lectora #Comprensión lectora #Dansa #Danza #Didàctica de l'expressió visual i plàstica #Didáctica de la expresión visual y plástica #Didáctica de la lengua y la literatura #Didàctica de la llengua i la literatura #Didàctica de la música #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Educació afectiva emocional #Educació en comunicació audiovisual #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educación afectiva emocional #Educación en comunicación audiovisual #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Empatia #Equidad #Equitat #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Filosofia de l'educació #Filosofía de la educación #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Habilidades sociales #Habilitats socials #Inteligencia emocional #Intel·ligència emocional #Justícia #Lectura #Literatura infantil/juvenil #Motivació #Motivación #Narrativa #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Pintura #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativa #Roles del alumnado #Roles del profesorado #Rols de l'alumnat #Rols del professorat #Sordera #Sordesa #Teatre #Teatro #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Ús del cinema #Uso del cine #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Evaluación de los procesos de aprendizaje #Célula #Cèl·lula #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Didàctica de la física #Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio #Didàctica de les ciències i del coneixement del medi #Legislació educativa #Legislación educativa #Medecina preventiva #Medicina preventiva #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge i servei #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Avaluació de processos organitzatius #Avaluació de programes #Biblioteca/mediateca #Competència artística i cultural #Competencia artística y cultural #Competència digital i tractament de la informació #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Comunicació i llenguatge #Comunicación y lenguaje #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Deberes escolares #Derechos humanos #Desarrollo personal #Desenvolupament personal #Deures escolars #Didàctica de la biologia #Drets humans #Educació lenta #Educació moral #Educació per a la pau #Educació per al desenvolupament #Educación lenta #Educación moral #Educación para el desarrollo #Educación para la paz #Estrategias de escritura #Estratègies d'escriptura #Evaluación de procesos organizativos #Evaluación de programas #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #export #Expresión escrita/composición/redacción #Expressió escrita/composició/redacció #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Gènere i educació #Género y educación #Geometria #Història i representacions artístiques #Història i representacions artístiques de pintura #Historia y representaciones artísticas #Historia y representaciones artísticas de pintura #Informe de mejora #Informe de millora #Intervenció en situacions de risc #Intervención en situaciones de riesgo #Investigació descriptiva qualitativa #Investigación descriptiva cualitativa #Jocs matemàtics #Juegos matemáticos #Literatura catalana #Literatura infantil catalana #Lògica #Patrimoni #Patrimonio #Percepció del temps #Percepción del tiempo #Principios metodológicos #Principis metodològics #Técnicas Freinet #Técnicas Montessori #Tècniques Freinet #Tècniques Montessori #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús de la robòtica #Uso de la robótica #ZoologiaContacte