IgnasiPuigdellívol Aiguadé
Sobre mi
Educador i professor en diferents institucions vinculades ì a l’educació especial des de 1972, actualment és ì catedràtic (EU) de didàctica a la Universitat de ì Barcelona (on ha estat degà de la Facultat de Formació ì del Professorat) i investigador del Centre Especial ì d’Investigació en Teories i Pràctiques Superadores de les ì Desigualtats (CREA). Va formar part del Grup de Treball (Joint Project) ì d’Educació Especial de l’ATTE (European Teacher Trainning ì Association), i ha desenvolupat la seva tasca ì principalment a Holanda, Regne Unit, Grècia i l’Estat ì espanyol. Entre 1997 i 2001 va assessorar el Proyecto de ì Integración Educativa a Mèxic amb el suport del Fondo ì Mixto de Cooperación Técnica y Científica México-España. ì El 2002 aquest projecte fou assumit com a programa ì educatiu per la Secretaria d’Educació, i es va convertir ì en Programa Nacional. Actualment és investigador del ì projecte integrat INCLUD-ED, que té com a objectiu ì identificar els components inclusius i excloents dels ì sistemes educatius de la Unió Europea i els seus efectes ì en la cohesió social. Entre les seves publicacions destaquen Necessitats ì Educatives Especials (Eumo, 1992), Programación de aula y ì adecuación curricular (Graó, 1993), Estratègies ì d’Integració (Rosa Sensat-FPCH, 1995), La educación ì especial en la escuela integrada (Graó, 1998. Sisena ì edició revisada i ampliada el 2005) i Comunidades de ì aprendizaje. Transformar la educación (Graó, 2002), ì aquest darrer en collaboració.
Publicacions
APOSTANT PER UN PRESENT DE CONVIVENCIA INTERCULTURAL
...
FEM I CONSTRUIM UNA NOVA EDUCACIO PUBLICA. VII JORNADES D’ESCOLES 0-12
...
ESTRATEGIAS PARA ATENDER LA DIVERSIDAD / LA ESCUELA SEGUN …
...
NADAL EN UNA SOCIETAT PLURICULTURAL
...
La escuela inclusiva
Des de les pàgines d’aquest llibre ens volem afegir al debat sobre la inclusi&oac...
Programació d’aula i adequació curricular
La reflexió sobre la identitat específica de cada escola i l’ús, com a...
Transformando la escuela: comunidades de aprendizaje
Les comunitats d'aprenentatge fan possible aquella escola que molts van somiar: on tots els alumnes...
Convivència en positiu
...
MUSICA PARA TODOS
...
Comunidades de aprendizaje
Quan la societat canvia ràpidament i les reformes educatives semblen haver esgotat el s...