JoaquimPrats Cuevas
Sobre mi
És doctor en història moderna i ì catedràtic de la Universitat de Barcelona. Està ì especialitzat en didàctica de la història, en l’estudi ì dels sistemes educatius i en la història de les ì universitats. És investigador principal del grup DHIGECS (Didàctica de ì la Història, la Geografia i altres Ciències Socials). Ha ì dirigit nombroses tesis doctorals i projectes ì d’investigació i, recentment, ha codirigit un estudi ì sobre els sistemes educatius europeus. És autor de més de cent publicacions sobre temes de ì didàctica de la història i altres ciències socials, i ì sobre formació del professorat. En els darrers anys ha ì publicat, entre altres llibres i articles: Los jóvenes ì ante el reto europeo (Fundació la Caixa), La Secundària a ì examen (Editorial Proa), Enseñar Historia: Notas para una ì didáctica renovadora (Junta d’Extremadura), i Sida. Saber ì Ayuda: Un programa interdisciplinario para la educación ì secundaria (UNESCO). És codirector de les revistes pedagògiques: Íber. ì Didáctica de Geografía, Historia y Ciencias Sociales, ì d’Aula. Historia Social i de la publicació anual: ì Enseñanza de las Ciencias Sociales. Revista de ì Investigación (editada pels ICE de la UB i la UAB) i ì director de la collecció de llibres Milenio-Educación. ì Director científic de la collecció de llibres de ì divulgació Biblioteca Básica de la Historia (Anaya) amb ì més de cent títols, etc. Altres informacions Web: http://www.ub.edu/histodidactica/ Bloc: http://www.ximoprats.com/ Facebook: http://es-es.facebook.com/home.php?sk=lf
Publicacions
LA CARTOGRAFIA
...
CIENCIAS SOCIALES: LOS AVATARES DE LAS REFORMAS
...
Formación política en la escuela / Iberoamérica en las aulas
...
HISTORIA MEDIEVAL EN LA ENSEÑANZA
...
AMERICA LATINA: SOCIEDADES Y TERRITORIOSEN LOS INICIOS DEL S.XXI
...
Iberoamérica en las aulas
...
Los museos en la didáctica
...
REPENSAR EL ARTE EN LA ENSEÑANZA
...
Enseñanza de la historia y competencias educativas
El llibre pretén donar a conèixer alguns resultats d’investigacions sobre l&r...
NUEVAS FRONTERAS DE LOS CONTENIDOS GEOGRAFICOS
...