JavierOnrubia Goñi
Sobre mi
Onrubia Goñi és doctor en Psicologia i professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació de la Universitat de Barcelona. El seu treball d’investigació se centra en la comprensió dels processos d’interacció a l’aula i, en particular, de les formes en què els professors recolzen els processos de construcció de coneixement que realitzen els alumnes en els períodes d’ensenyament i aprenentatge. És autor de nombroses publicacions en revistes científiques i professionals de l’àmbit psicològic i educatiu, i ha desenvolupat diferents activitats de formació permanent relacionades amb l’adaptació del currículum vitae i l’atenció a la diversitat. Onrubia és professor de la Universitat de Barcelona. La seva activitat d’investigació se centra actualment en els processos d’interació, comunicació i aprenentatge en entorns educatius presencials, semipresencials i en línia, i en la innovació de la docència universitària.
Publicacions
Cómo valorar la calidad de la enseñanza basada en las TIC
L’experiència acumulada permet afirmar que les TIC, per elles mateixes, no s&oacu...
Mestres en pràctiques a l’escola
...
El constructivismo en la práctica
Articles de fonamentació -malgrat que sempre s'hi té present l'aplicació pr&agr...
Estructuras geológicas
...
Atención a la diversidad
Elements per reflexionar sobre l'atenció a la diversitat, proposta de recursos, i descripció d'ex...
Llengua de l’alumnat, llengua de l’escola
...
Desarrollo, aprendizaje y enseñanza en la educación secundaria
Aquest volum tracta dels processos d’aprenentatge que tenen lloc a les institucions i a les...
Dinamizar equipos desde la dirección de centros
...
Orientación Educativa. Procesos de innovación y mejora de la enseñanza
Aborda el paper de l’orientador en els processos d’innovació educativa. ...
Dinamitzar equips des de la direcció de centres
...