MaraNieto González
Sobre mi
Publicacions
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALLos aprendizajes básicos ecosociales de FUHEM
Per seleccionar uns aprenentatges bàsics desitjables, és necessari identificar quina c...
Els aprenentatges bàsics ecosocials de FUHEM
Per seleccionar uns aprenentatges bàsics desitjables, és necessari identificar quina c...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALTemes relacionats
#Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Competències #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Convivència #Coordinació equip docent #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Empatia #Escola rural/ZER #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #LOMLOE (2022) #Organització i participació de les famílies #Personalització dels aprenentatges #Salut laboral #Selecció de continguts #Situacions d`aprenentatge #Ús de les TIC (tecnologies) #Assertivitat del professorat #Atenció a les famílies #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat #Creativitat i música #Dansa #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Espais familiars #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #Motivació #Observar i explorar l'entorn immediat #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Teatre #Acció tutorial #Alfabetització científica #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Avaluació formativa o reguladora #Ciència, tecnologia i societat #Educació per a la convivència #Gènere i educació #Orientació i tutoria. General #Projectes de recerca #Projectes de treball #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció comunitària #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprendizaje y servicio #Atención a la diversidad #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Coordinación equipo docente #Equidad #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Formación continua del profesorado/formación permanente #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivación #Organització de l'espai #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías)Contacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024