
MilaNaranjo Llanos
Sobre mi
Mila Naranjo Llanos és professora a la Universitat de Vic i consultora del màster oficial d’Educació i TIC de la Universitat Oberta de Catalunya. És membre d’un grup d’investigació sobre interacció, comunicació i aprenentatge en entorns educatius presencials, semipresencials i en línia.
Publicacions
Lectura y comprensión lectora
...
Lectura i comprensió lectora
...
Codocencia
...
Codocència
...
Aprenentatge cooperatiu: construcció social i democràtica del coneixement
...
Aprendizaje cooperativo: Construcción social y democrática del conocimiento
...
Aprenentatge cooperatiu: Construcció social i democràtica del coneixement
Partint del consens en la recerca educativa sobre l’aprenentatge cooperatiu l’article...
Cómo valorar la calidad de la enseñanza basada en las TIC
L’experiència acumulada permet afirmar que les TIC, per elles mateixes, no s&oacu...
Aprendizaje cooperativo: cuando la suma multiplica
EDITORIALTemes relacionats
#Activitats literaries #AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres #Aprenentarge de la lectura #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge i servei #Biblioteca/mediateca #Competència matemàtica #Competència social i ciutadana #Competències professionals del professorat #Comprensió lectora #Contaminació #Contextos d'aprenentatge / entorn #Desenvolupament professional #Direcció de Centres #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al desenvolupament #Escoles sostenibles #Estratègies de lectura #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Figures rellevants #Formació continua del professorat/formació permanent #Gènere i educació #Interdisciplinarietat #Intervenció amb famílies #Jocs/Gamificació #Lectura #Lideratge en centres #Literatura infantil/juvenil #Mètodes globalitzats #Motivació #Pla integral de centre #Programació per competències i capacitats #Situacions d`aprenentatge #STEM - STEAM #Alfabetització científica #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Avaluació de l'acció docent #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Competència artística i cultural #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competència per aprendre a aprendre #Coordinació equip docent #Corresponsabilitat #Drets humans #Ecologia #Educació afectiva emocional #Educació ètica #Educació per a la salut #Escola inclusiva #Evidencias #Formació i desenvolupament del professorat #Hàbits alimentaris saludables #Personalització dels aprenentatges #Projectes de treball #Raonament matemàtic #Rols del professorat #Serveis i equips de suport #Equitat #Avaluacions sobre les metodologies didàctiques aplicades #Calidad educativa #Evaluaciones sobre las metodologías didácticas apliacadas #Medios audiovisuales y las TIC #Mitjans audiovisuals i les TIC #Qualitat educativa #Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups. #Avaluació formativa o reguladora #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicación y representación (infantil) #Comunitat educativa #Conviure en la diversitat #Educació social/Acció comunitària #Entorn #Espais familiars #Família #Hàbits bàsics d'autonomia #Monoparentalitat #Racons #Risc social #Rutines educatives #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Acción comunitaria #Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Alfabetización científica #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje de la escritura #Aprendizaje y servicio #Atención a la diversidad #Cocina en la escuela #Coeducación #Competencia en comunicación lingüística #Competencia para aprender a aprender #Competencias profesionales del profesorado #Composición #Creatividad #Creatividad y música #Cuento #Didáctica de la expresión visual y plástica #Edificio escolar/espacios escolares #Educación tecnológica #Espacios abiertos #Espacios virtuales de profesionalización #Estrategias de educación musical #Evaluación de la formación permanente #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Género y educación #Gestión y organización social del aula #Habilidades sociales del profesorado #Informàtica #Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...) #Interdisciplinariedad #Investigación educativa #Lateralidad #Motivación #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Planificación estratégica y operativa #Poesia #Proyectos estratégicos #Psicomotricidad #Roles del profesorado #Salud laboral #Trabajo en equipo del profesorado #Tratamiento de la información y competencia digital #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso de los blogs #ZoologiaContacte