Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Francisco Manuel Moreno Gómez

Francisco Manuel Moreno Gómez

Francisco ManuelMoreno Gómez

Sobre mi

Francisco Manuel Moreno Gómez (Granada, 1967). És doctor en Belles Arts i diplomat en estudis d’Arquitectura Tècnica. És  professor de Didàctica de l’expressió plàstica a la Universitat de Granada. Els seus treballs de recerca han estat exposats en diferents congressos, en els quals ha demostrat que la deficiència en la formació artística ve donada per una manca d’especialització del professorat de primària en educació artística. Ha defensat en els seus treballs la necessitat d’una educació bàsica en el llenguatge plàstic, especialment el dibuix i el desenvolupament de l’habilitat manual a primària abans d’abordar l’expressió lliure. Destaquen els seus articles publicats Pero niño ¿quién te da a ti clase de plástica’, Querido Viktor, El valor de la plástica: la plástica y los sentidos i Necesidades y limitaciones de la formación plástica de los maestros de enseñanza primaria. Ha estat coautor del text , “La educación visual y plástica, hoy” publicado per l’editorial Graó i és autor del text “Arte para maestros del siglo XXI”.