Antonio AlbertoMárquez Ordóñez
Sobre mi
Publicacions
Inclusión: acciones en primera persona
La intenció del llibre és oferir una brúixola que orienti les escoles intere...
Cuidarse para cuidar
...
Disseny Universal per a l’Aprenentatge
EDITORIAL
Aules a l’escola digital
...
Dinamizar equipos desde la dirección de centros
...
Per a seguir explorant…
En aquest apartat s'ofereix bibliografia i videografia comentada relacionada amb el Disseny Universa...
Museu i escola
...
L’educació social a l’escola
...
Què és la lectura fàcil?
La lectura fàcil (en endavant, LF) és una estratègia que facilita la compren...
Aulas en la escuela digital
...
Temes relacionats
#Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Sistemas de indicadores #Sistemes d'indicadors #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Atenció a la diversitat i NEE #Atención a la diversidad y NEE #Avaluació de l'acció docent #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Biblioteca/mediateca #Calidad educativa #Ciudades y pueblos educadores #Ciutats i pobles educadors #Competència digital i tractament de la informació #Comunidad educativa #Comunidades de aprendizaje #Comunitat educativa #Comunitats d'aprenentatge #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Currículum de centro (proyecto curricular de centro/despliegue curricular PCC) #Desarrollo curricular #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Desenvolupament curricular #Desenvolupament emocional #Desenvolupament personal #Educació afectiva emocional #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educación afectiva emocional #Educación medioambiental #Educación para la sostenibilidad #Equip de professorat #Equipo de profesorado #Escoles sostenibles #Escuelas sostenibles #Estrategias de escritura #Estratègies d'escriptura #Evaluación de la acción docente #Evaluación de los procesos de aprendizaje #Figuras relevantes #Figures rellevants #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació i desenvolupament del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación y desarrollo del profesorado #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Habilidades sociales del profesorado #Habilitats socials del professorat #Hábitos alimentarios saludables #Hàbits alimentaris saludables #Inteligencia emocional #Intel·ligència emocional #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Legislació educativa #Legislación educativa #Literatura infantil/juvenil #Patrimoni #Patrimonio #Planes educativos de entorno #Plans educatius d'entorn (PEE) #Programas municipales #Programes municipals #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Qualitat educativa #Raonament matemàtic #Razonamiento matemático #Resolució de conflictes / mediació #Resolución de conflictos / mediación #Roles del profesorado #Rols del professorat #STEM - STEAM #Técnicas de la expresión visual y plástica #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Trabajo en equipo del profesorado #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Ambients #Comunicació i expressió #Comunicación y representación (infantil) #Conviure en la diversitat #Desenvolupament de la personalitat #Diversitat familiar #Diversitat psíquica i cognitiva #Diversitat sociocultural i personal #Equitat #Escola rural/ZER #Escoles bressols #Hàbits bàsics d'autonomia #Joc i experimentació #Joc simbòlic #Materials curriculars i recursos didàctics #Metacognició #Neurociències/neuroeducació #Observar i explorar l'entorn immediat #Orientació i tutoria. General #Pla de convivència #Política educativa #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Situacions crítiques familiars #Situacions d`aprenentatge #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció tutorial #Acción tutorial #Actividades literarias #Activitats literaries #AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres #AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras #Altas capacidades #Altes capacitats #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge i servei #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Aula hospitalària #Autisme #Autismo #Avaluació de competències de l'alumnat #Avaluació formativa o reguladora #Avaluacions sobre competències del professorat #Comedores escolares #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Convivència #Derechos humanos #Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología #Didàctica de la física #Didàctica de la història #Didàctica de les ciències de la terra #Diversidad social/cultural #Diversitat social/cultural #Drets humans #Educació per a la convivència #Educació social/Acció comunitària #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación social/Acción comunitaria #Estrategias de educación musical #Estrategias de lectura #Estratègies d'educació musical #Estratègies de lectura #Evaluación de competencias del alumnado #Evaluación formativa o reguladora #Evaluaciones sobre competencias del profesorado #Familia y educación #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Gènere i educació #Género y educación #Intenvención con familias #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Intervenció amb famílies #Lectura #Menjadors escolars #Motivació #Motivación #Música i societat #Música y sociedad #Nouvinguts/immigració #Organització de l'espai/temps #Organización del espacio/tiempo #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativa #Recién llegados/inmigración #Relatos de vivencias personales #Tertulias literarias #Tertúlies literàries #Ús de la robòtica #Ús dels telèfons móbils #Uso de la robótica #Uso de los teléfonos móviles #Educació familiar #export #Família i educació #Pedagogia dialògica #Relats de vivències personals #Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge significatiu / significativitat #Coeducació #Coeducación #Contes i literatura infantil #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Cuentos y literatura infantil #Deporte #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals) #Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales) #Didáctica de las lenguas extranjeras #Didàctica de les llengües estrangeres #Direcció de Centres #Dirección de Centros #Educació especial #Educación especial #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Espacios familiares #Esport #Evidencias #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Model de família #Modelos de familia #Personal suplent #Personal suplente #Recursos econòmic/financers #Recursos económicos/financieros #Resiliència #Ús dels videojocs #Uso de los videojuegos #Vinculos relacionales/Apego #Espais familiars #Vincles relacionals/Aferrament #Acció comunitària #Acción comunitaria #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Aprendizaje de la escritura #Aprenentatge de l'escriptura #Bibliotecas públicas #Biblioteques públiques #Cine #Cinema #Color #Competència artística i cultural #Competencia artística y cultural #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competencia en comunicación lingüística #Comunicació i llenguatge #Comunicación y lenguaje #Creatividad #Creativitat #Didàctica de l'història de l'art #Didáctica de la historia del arte #Diversidad sociocultural y personal #Educació en família #Educació moral #Educación en familia #Educación moral #Educadores externos #Educadors externs #Equidad #Escuela rural/ZER #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Infància i qualitat de vida #Infancia y calidad de vida #LOMCE (2014) #Materiales didácticos de los museos #Materials didàctic dels museus #Medios audiovisuales y las TIC #Mitjans audiovisuals i les TIC #Organització i participació de les famílies #Organización y participación de las familias #Planificació d'activitats als museus #Planificación de actividades en los museos #Poesia #Salud laboral #Salut laboral #Asertividad del profesorado #Assertivitat del professorat #Competència matemàtica #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educació per al consumidor #Educación para el consumidor #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Empatia #Escola pública #Escuela pública #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Habilidades comunicativas #Habilitats comunicatives #Intervenció social #Intervención social #Jaciments arqueològics #Redes de atención a la infancia #Riesgo social #Risc social #Ús de la televisió #Ús del 3D #Uso de la televisión #Uso del 3D #Xarxes d'atenció a la infància #Yacimientos arqueológicos #Deberes escolares #Gestión de recursos humanos #InformàticaContacte