RaülManzano Tovar
Sobre mi
Publicacions
Entrevista a Stephen Ball: ¿Educar o medir?
...
L’escola rural: un model inspirador
...
INFACIA I VIDA EN GRUP
...
La LOMLOE: Una oportunidad para mejorar la sociedad del siglo XXI
...
FA 25 ANYS. 25 ANYS DE GUIX
...
La LOMLOE: Una oportunidad para mejorar la sociedad del siglo XXI
...
LA CIENCIA A L’ESCOLA
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
NENS I NENES QUE LLEGEIXEN
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Temes relacionats
#Acció tutorial #Acción tutorial #Anàlisi crítica de la imatge #Análisis crítico de la imagen #Asertividad del profesorado #Assertivitat del professorat #Avaluació de la formació permanent #Avaluació de resultats acadèmics #Ciudades y pueblos educadores #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competència digital i tractament de la informació #Competencia en comunicación lingüística #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Comunidad educativa #Cultura religiosa #Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física #Didáctica de la expresión corporal y de la educación física #Didàctica de la física #Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Educació afectiva emocional #Educació física i salut #Educació social/Acció comunitària #Educació vial #Educación afectiva emocional #Educación familiar #Educación física y salud #Educación social/Acción comunitaria #Educación vial #Escola d'adults #Escuela de adultos #Evaluación de la formación permanente #Evaluación de resultados académicos #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Familia y educación #Formació i desenvolupament del professorat #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Formación y desarrollo del profesorado #Habilidades comunicativas #Habilitats comunicatives #Inteligencias múltiples #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Internet #Investigació educativa #Investigación educativa #Legislació educativa #Legislación educativa #Memòria històrica #Orientació i tutoria. General #Orientació professional a la universitat #Orientación profesional en la universidad #Orientación y tutoría. General #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Programas municipales #Salud laboral #Salut laboral #Sociologia de l'educació #Sociología de la educación #Teoría y métodos educativos #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús de les TIC (tecnologies) #Ús del cinema #Ús del video / DVD #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso del cine #Uso del vídeo / DVD #Ciutats i pobles educadors #Comunitat educativa #Educació familiar #Família i educació #Intel·ligències múltiples #Programes municipals #Teoria i mètodes educatius #Agrupació de l'alumnat al centre #Agrupación del alumnado en el centro #Calidad educativa #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Direcció de Centres #Dirección de Centros #Equip de professorat #Equipo de profesorado #Escola rural/ZER #Escoles integrades #Escuela rural/ZER #Escuelas integradas #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Organització de l'espai i del temps #Organización del espacio y del tiempo #Planes educativos de entorno #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativa #Plans educatius d'entorn (PEE) #Qualitat educativa #Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups. #Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos. #Avaluació de competències de l'alumnat #Avaluació de l'acció docent #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Evaluación de competencias del alumnado #Evaluación de la acción docente #Evaluación de los procesos de aprendizaje #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Ambientes #Ambients #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Competencias #Competències #Convivència #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Currículum de centro (proyecto curricular de centro/despliegue curricular PCC) #Desarrollo curricular #Desenvolupament curricular #Educació per a la convivència #Educació per al desenvolupament #Educación para el desarrollo #Educación para la convivencia #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Hábitos alimentarios saludables #Hàbits alimentaris saludables #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #LOMLOE (2022) #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projecte curricular de centre #Proyecto curricular de centro #Serveis i equips de suport #Servicios y equipos de apoyo #Situaciones de aprendizaje #Situacions d`aprenentatge #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Treball en equip del professorat #export #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Coneixement i exploració de l'entorn #Coordinació equip docent #Empatia #Finalitats de l'educació #Funció social de l'ensenyament #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #Organització i participació de les famílies #Selecció de contingutsContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024