CristinaLlinares Francisco
Sobre mi
Publicacions
Otras rutinas enriquecedoras
...
Tiempos educativos desde una perspectiva internacional
...
El relato y la permanencia del yo
...
Temps educatius des d’una perspectiva internacional
...
Materiales 0-3
Aquest llibre parla dels objectes de la vida quotidiana que es converteixen en manipulables, observa...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALEl relat i la permanència del jo
...
Qué aprender en la escuela infantil
Identificar els aprenentatges bàsics imprescindibles ens ajuda ...
Intencionalitat, criteris, concepcions educatives
...
Què s’aprèn a l’escola infantil
Identificar els aprenentatges bàsics imprescindibles ens ajuda ...
Temes relacionats
#Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Alfabetització #Alfabetización #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Assetjament moral (Bullying) #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Autonomía e iniciativa personal #Calidad educativa #Capacidades perceptivo-motrices #Capacitats perceptivo-motrius #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comportarse de acuerdo con unas pautas de convivencia #Comunicació en família #Comunicación en familia #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Conte #Contes i literatura infantil #Convivència #Coordinació #Coordinación #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Derechos humanos #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Desarrollo profesional #Descoberta de l'entorn #Descubrimiento del entorno #Desenvolupament emocional #Desenvolupament personal #Desenvolupament professional #Didáctica de las capacidades en educación infantil #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les capacitats en educació infantil #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Drets humans #Educació afectiva emocional #Educació en família #Educació ètica #Educació familiar #Educació per a la convivència #Educació per a la pau #Educación afectiva emocional #Educación en familia #Educación ética #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación para la paz #Empatia #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Espacios abiertos #Espais oberts #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Funcionalitat #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Grupos orientación familiar #Grups orientació familiar #Hábitos básicos de autonomía #Hábitos de higiene #Hàbits bàsics d'autonomia #Hàbits d'higiene #Iniciativa para afrontar situaciones de la vida cotidiana #Iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana #Inteligencia emocional #Intel·ligència emocional #Intervenció social #Intervención social #Investigació del medi #Investigación del medio #Joc i experimentació #Juego y experimentación #Legislació educativa #Legislación educativa #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Observació #Observación #Observar i explorar l'entorn immediat #Observar y explorar entorno inmediato #Pautas de observación #Pautes d'observació #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Política educativa #Principios metodológicos #Principis metodològics #Procés d'adaptació #Proceso de adaptación #Programació per capacitats en Educació Infantil #Programación por capacidades en Educación Infantil #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Qualitat educativa #Racons #Redes de atención a la infancia #Relació i interacció #Relación e interacción #Relaciones interactivas #Relacions interactives #Rincones #Roles del profesorado #Rols del professorat #Rutinas educativas #Rutines educatives #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Selecció de continguts #Selección de contenidos #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Vincles relacionals/Aferrament #Vinculos relacionales/Apego #Xarxes d'atenció a la infància #Alfabetització científica #Aprenentarge de la lectura #Aritmètica #Biblioteca/mediateca #Càlcul #Còmic #Competència social i ciutadana #Didàctica de la llengua i la literatura #Direcció de Centres #Educació afectiva / sexual #Educació en el temps de lleure / educació no formal #Educació medioambiental #Educació per al desenvolupament #Entorn #Escola rural/ZER #Evidencias #Gènere i educació #Hàbits alimentaris saludables #Jocs de normes i de taula #Jocs/Gamificació #Lectura #Lideratge en centres #Literatura infantil/juvenil #Mètodes globalitzats #Narrativa #Organització de l'espai i del temps #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Projectes estratègics #Raonament matemàtic #STEM - STEAM #Equitat #Figures rellevants #Relats de vivències personals #Comedores escolares #Comunicació i llenguatge #Comunicación y lenguaje #Conciliació vida laboral/escola #Conciliación vida laboral/escuela #Conversa i diàleg #Conversación y diálogo #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Dirección de Centros #Entorno #Equidad #Figuras relevantes #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Identidad y autonomía personal #Identitat i autonomia personal #Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...) #Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...) #Madres i padres separados #Mares i pares separats #Menjadors escolars #Normativa que regula l'organització del centre #Normativa que regula la organización del centro #Personal directiu #Personal directivo #Programació d'aula #Programación de aula #Relatos de vivencias personales #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Estratègies d'educació musical #Folclore musical #Creatividad #Creativitat #Motivació #Motivación #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Atenció a la diversitat #Competències #Competències professionals del professorat #Coordinació equip docent #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Habilitats socials #Habilitats socials del professorat #LOMLOE (2022) #Organització i participació de les famílies #Salut laboral #Situacions d`aprenentatge #Família i educació #Familia y educación #Acogida y adaptación #Acolliment i adaptació #Avaluacions sobre activitats escolars en l'aula i el centre #Educació per a la sostenibilitat #Educación para el desarrollo #Educación para la sostenibilidad #Espacios familiares #Espais familiars #Evaluaciones sobre actividades escolares en el aula y en el centro #Formació i desenvolupament del professorat #Formación y desarrollo del profesorado #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Joc simbòlic #Jocs presimbòlics #Jocs sensorials #Joguines #Juego simbólico #Juegos pre-simbólicos #Juegos sensoriales #Juguetes #Liderazgo en centros #Material manipulatiu #Material manipulativo #Organización y participación de las familias #PEC #Pràctica psicomotriu/psicomotricitat rel·lacional #Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional #Projectes de desenvolupament #Proyectos de desarrollo #Psicomotricidad #Psicomotricitat #Resolució de conflictes / mediació #Resolución de conflictos / mediación #Salud del niño y la familia #Salut de l'infant i la famíliaContacte