CristinaLlinares Francisco
Sobre mi
Publicacions
Pràctiques d’escola
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Altres rutines enriquidores
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Control de esfínteres
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Control d’esfínters
...
Una escuela para Jimena
Aquest text narra l’experiència d’una escola bressol en la inclusió de la ...
Aulas de 2 años
...
Una escola per a la Jimena
Aquest text narra l’experiència d’una escola bressol en la inclusió de la ...
Temes relacionats
#Acció comunitària #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Acogida y adopción #Acollida i adopció #Ambientes #Ambients #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atenció a les famílies #Atención a la diversidad #Atención a las familias #Aula hospitalària #Biblioteca/mediateca #Calidad educativa #Centres d'interès #Centros de interés #Color #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Comunicació i expressió #Comunicación y expresión #Conciliació vida laboral/escola #Conciliación vida laboral/escuela #Contes i literatura infantil #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Creatividad #Creativitat #Criança 0-3 #Crianza 0-3 #Cuentos y literatura infantil #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Dibuix #Dibujo #Didáctica de las capacidades en educación infantil #Didàctica de les capacitats en educació infantil #Educació afectiva emocional #Educació en família #Educació ètica #Educació lenta #Educación afectiva emocional #Educación en familia #Educación ética #Educación lenta #Emociones #Emocions #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Família #Família i educació #Familia y educación #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Geometria #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Informàtica #Intervenció en situacions de risc #Intervención en situaciones de riesgo #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Literatura infantil/juvenil #Madres i padres separados #Mares i pares separats #Material manipulatiu #Material manipulativo #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Nouvinguts/immigració #Organització de l'espai/temps #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Organización del espacio/tiempo #Pintura #Plirilingüiisme/bilingüisme #Plurilingüismo/bilingüismo #Principios metodológicos #Principis metodològics #Qualitat educativa #Racons #Recién llegados/inmigración #Relaciones interactivas #Relacions interactives #Representació de l'espai #Representación del espacio #Rincones #Roles del profesorado #Rols del professorat #Técnicas de la expresión visual y plástica #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Televisió #Televisión #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Treball en equip del professorat #Ús de la fotografia #Ús de la televisió #Ús de les TIC (tecnologies) #Ús del cinema #Ús dels blogs #Ús dels videojocs #Uso de la fotografía #Uso de la televisión #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso de los blogs #Uso de los videojuegos #Uso del cine #Vinculació afectiva #Vinculación afectiva #Assertivitat del professorat #Competències #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat i música #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Desenvolupament curricular #Educació familiar #Espais familiars #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #LOMLOE (2022) #Motivació #Observar i explorar l'entorn immediat #Personalització dels aprenentatges #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Teatre #Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Alfabetització #Alfabetización #Assetjament moral (Bullying) #Autonomía e iniciativa personal #Capacidades perceptivo-motrices #Capacitats perceptivo-motrius #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor #Comportarse de acuerdo con unas pautas de convivencia #Comunicación en familia #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Conte #Convivència #Coordinació #Coordinación #Cuento #Derechos humanos #Desarrollo emocional #Desarrollo personal #Descoberta de l'entorn #Descubrimiento del entorno #Desenvolupament emocional #Desenvolupament personal #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Drets humans #Educació per a la convivència #Educació per a la pau #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación para la paz #Empatia #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Espacios abiertos #Espais oberts #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Funcionalitat #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Grupos orientación familiar #Hábitos básicos de autonomía #Hábitos de higiene #Hàbits bàsics d'autonomia #Hàbits d'higiene #Iniciativa para afrontar situaciones de la vida cotidiana #Iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana #Inteligencia emocional #Intervenció social #Intervención social #Investigació del medi #Investigación del medio #Joc i experimentació #Juego y experimentación #Legislació educativa #Legislación educativa #Observació #Observación #Observar y explorar entorno inmediato #Pautas de observación #Pautes d'observació #Personalización de los aprendizajes #Política educativa #Procés d'adaptació #Proceso de adaptación #Programació per capacitats en Educació Infantil #Programación por capacidades en Educación Infantil #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Redes de atención a la infancia #Relació i interacció #Relación e interacción #Rutinas educativas #Rutines educatives #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Selección de contenidos #Vincles relacionals/Aferrament #Vinculos relacionales/Apego #Xarxes d'atenció a la infància #Audició #Audición #Conducta #Contextos de aprendizaje / entorno #Control d'esfínters #Control de esfínteres #Creatividad y música #Detecció de comportaments de risc #Detección de comportamientos de riesgo #Dol #Duelo #EAP #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al consumidor #Educación medioambiental #Educación para el consumidor #Educación para la sostenibilidad #Escoles sostenibles #Escuelas sostenibles #Estrategias de educación musical #Estratègies d'educació musical #Figuras relevantes #Figures rellevants #Metacognició #Metacognición #Organització i participació de les famílies #Organización y participación de las familias #Pérdida perinatal #Pèrdua perinatal #Programació d'aula #Programación de aula #Progresar en el conocimiento y dominio del cuerpo #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Ús dels telèfons móbils #Uso de los teléfonos móviles #Alfabetització científica #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Aprenentatge i servei #Avaluació formativa o reguladora #Ciència, tecnologia i societat #Gènere i educació #Orientació i tutoria. General #Projectes de recerca #Coordinació d'intercentres #Coordinación de intercentros #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Patios #Patis #Conviure en la diversitat #Diversitat física i motriu #Familia i diversitat #Actividades literarias #Activitats literaries #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje de la escritura #Aprendizaje de la lectura #Aprenentarge de la lectura #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge de l'escriptura #Cuidado de uno mismo #Cura d'un mateix #Diversidad física y motriz #Estrategias de lectura #Estratègies de lectura #Evidencias #Música i societat #Música y sociedad #Neurociencias/neuroeducación #Neurociències/neuroeducació #Situaciones de aprendizajeContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024