LauraLladós Alonso
Sobre mi
Publicacions
La personalización del aprendizaje
...
Colaborar con las familias: ¿enfrente o a su lado?
...
Ambientes en primaria
...
Col·laborar amb les famílies: Al davant o al seu costat?
...
Ser maestr@ en el 0-3
Aquest llibre, escrit des de l’estret vincle que hi ha entre el cor i la raó, ens co...
Encetem un nou camí d’aprenentatge a Graó 0-6
A Graó 0-6, encetem un nou camí d’aprenentatge. Amb il·lusió...
Escuchar el cuerpo para escuchar el corazón
...
Iniciamos un nuevo camino de aprendizaje con Graó 0-6
A Graó 0-6, encetem un nou camí d’aprenentatge. Amb il·lusió...
Intervenir, no interferir
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Temes relacionats
#ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Equidad #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías) #Acció comunitària #Competències #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Organització i participació de les famílies #Àlbum il·lustrat #Atenció a les famílies #Autoregulació de l'aprenentatge #Biblioteca/mediateca #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competències professionals del professorat #Conducta #Conte #Contes i literatura infantil #Corresponsabilitat #Creativitat #Desenvolupament curricular #Desenvolupament emocional #Direcció de Centres #Educació medioambiental #Educació per al consumidor #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Evidencias #Figures rellevants #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Investigació educativa #Joc heurístic #Joc i experimentació #LOMLOE (2022) #Pautas de observación #Programació d'aula #Psicomotricitat #Rols del professorat #Situacions d`aprenentatge #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Vincles relacionals/Aferrament #Álbum ilustrado #Ambientes #Aprendizaje cooperativo #Clima y cultura de centro #Còmic #Competencia para aprender a aprender #Competencias profesionales del profesorado #Contextos de aprendizaje / entorno #Creatividad #Derechos humanos #Desarrollo personal #Edificio escolar/espacios escolares #Educación afectiva emocional #Educación en el tiempo libre / educación no formal #Educación medioambiental #Enfoque globalizador #Escuela inclusiva #Escuelas sostenibles #Estrategias de escritura #Expresión escrita/composición/redacción #Filosofía en la escuela #Formación inicial del profesorado #Habilidades sociales del profesorado #Intervención psicoeducativa en el contexto familiar #Literatura infantil/juvenil #Organización del espacio y del tiempo #Participación #Planes lingüísticos / Proyecto lingüístico #Proyectos estratégicos #Resolución de problemas tecnológicos #Roles del profesorado #Salud laboral #STEM - STEAM #Uso de ciberaulas #Uso de la robótica #Uso de las redes sociales #Família i educació #Organització familiar #Funció social de l'ensenyament #Actividades literarias #Atención a la diversidad y NEE #Autismo #Calidad educativa #Ciencia, tecnología y sociedad #Competencia en comunicación lingüística #Competència matemàtica #Competencia social y ciudadana #Comunicación y lenguaje #Creatividad y música #Cuento #Desarrollo emocional #Desarrollo profesional #Diversidad discursiva #Educación afectiva / sexual #Educación en comunicación audiovisual #Educación en familia #Educación especial #Educación informal #Educación para el consumidor #Educación para la convivencia #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Educación para la sostenibilidad #Educación social/Acción comunitaria #Educadores externos #El cuerpo #Emociones #Escuela rural/ZER #Expresión y compresión oral #Familia y educación #Finalidades de la educación #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Gestión del cambio #Infancia y calidad de vida #Literatura espanyola #Narrativa #Plan de convivencia #Planes educativos de entorno #Poesia #Política y legislación educativa #Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional #Psicomotricidad #Relaciones interactivas #Resiliència #Servicios educativos #Servicios y equipos de apoyo #Uso de los videojuegos #Acoso moral (Bullying) #Ambients #Aprenentatge cooperatiu #Assetjament moral (Bullying) #Competència per aprendre a aprendre #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Criança 0-3 #Crianza 0-3 #Cuentos y literatura infantil #Desenvolupament personal #Desenvolupament professional #Educació afectiva / sexual #Educació en família #Emocions #Estratègies d'escriptura #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Filosofia a l'escola #Gèneres literaris #Géneros literarios #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Informació de l'avaluació #Información de la evaluación #Juego y experimentación #Lectura #Material manipulatiu #Material manipulativo #Observació #Observación #Organització de l'espai/temps #Organización del espacio/tiempo #Qualitat educativa #Relació i interacció #Relación e interacción #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Ús dels blogs #Uso de los blogs #Assertivitat del professorat #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicació en família #Comunicació i expressió #Contextos d'aprenentatge / entorn #Creativitat i música #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Dansa #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Espais familiars #Grups orientació familiar #Intel·ligència emocional #Jocs musicals #Observar i explorar l'entorn immediat #Progressar en el coneixement i domini del cos #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #TeatreContacte