
Lluís MarcHerrera Llop
Sobre mi
És catedràtic d’educació secundària (2009) i doctor en ì geografia i història (1997) per la Universitat de ì Barcelona. Igualment, ha cursat estudis musicals de grau ì mitjà i superior als conservatoris de Lleida, Tarragona i ì Barcelona. Ha impartit classes en àmbits diferents que ì van des de l’educació secundària fins a l’ensenyament ì universitari. El seu camp d’investigació té la doble ì vessant històrica i didàctica i s’ha concretat en ì diverses publicacions en els dos àmbits així com la ì collaboració amb revistes especialitzades en el camp de ì la didàctica musical. Entre les diverses publicacions que ha fet destaquen La ì música teatral a Lleida durant la segona meitat del segle ì XIX (1998); Cosme Ribera i Miró 1842-1928 (2000); ì Monografia de l’Albi de Mossèn Enric Ribera (2000); ì Música de hoy para la escuela de hoy (2000); La música a ì Lleida durant la Renaixença i el Modernisme (2002); ì Montfalcó Murallat: escenari medieval (2006) i Granados ì (2009). Igualment, ha collaborat en obres col·lectives com Els ì orígens de les associacions corals a Espanya (1998); ì Beatles. Projecte didacticomusical (1998); Història de la ì Música Catalana, Valenciana i Balear (2003); La ì creatividad en la clase de música: componer y tocar ì (2007); Història del Bisbat de Lleida (2009); Música. ì Máster de Secundaria (2010) i ha escrit diversos articles ì a revistes especialitzades en didàctica de la música com ì Eufonía (1999) i Guix (2001).
Publicacions
La creatividad en la clase de música: componer y tocar
En aquestes pàgines el lector interessat hi trobarà reflexions i experiències s...
EL CURRICULUM OCULTO EN EDUCACION MUSICAL
...
Didáctica de la Música
L’objectiu és orientar els docents de Música de l’educació se...
DINAMITZACIO MUSICAL AL CENTRE ESCOLAR
...
Música de hoy para la escuela de hoy
Quan els professors i les professores de música utilitzem la interpretació i la ...