CarmeGrimalt Álvaro
Sobre mi
Publicacions
STEAM per a la infància
...
L’educació basada en evidències científiques a secundària
...
Desenvolupar la competència científica
La competència científica requereix la participació de l’alumnat en le...
Desarrollar la competencia científica
La competència científica requereix la participació de l’alumnat en le...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALFísica contemporánea
...
Liderazgos que transforman la escuela
...
La educación basada en evidencias científicas en secundaria
...
STEAM para la infancia
...
Evidencias científicas para mejorar la práctica docente
...
Temes relacionats
#Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Ambientes #Ambients #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Avaluació formativa o reguladora #Biblioteca/mediateca #Bibliotecas públicas #Biblioteques públiques #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència matemàtica #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Conte #Contes i literatura infantil #Creatividad #Creativitat #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Educació familiar #Educació medioambiental #Educación familiar #Educación medioambiental #Emociones #Emocions #Empatia #Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje. #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Equidad #Equitat #Escola inclusiva #Escoles sostenibles #Escuela inclusiva #Escuelas sostenibles #Evaluación formativa o reguladora #Figuras relevantes #Figures rellevants #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Infància i qualitat de vida #Infancia y calidad de vida #Joc i experimentació #Joc simbòlic #Juego simbólico #Juego y experimentación #Literatura infantil/juvenil #Llanto #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Observació #Observación #Organització de l'espai #Organització i participació de les famílies #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Plor #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Racons #Rincones #Roles del profesorado #Rols del professorat #STEM - STEAM #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge i servei #Avaluació de centres #Ciència, tecnologia i societat #Ciencia, tecnología y sociedad #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competencia en comunicación lingüística #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Desarrollo personal #Desenvolupament personal #Didàctica de la física #Didàctica de la música #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didáctica de las competencias #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Didàctica de les competències #Direcció de Centres #Dirección de Centros #Diversidad sociocultural y personal #Diversitat sociocultural i personal #Educació afectiva / sexual #Educació afectiva emocional #Educació per a la convivència #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educació per a la pau #Educación afectiva / sexual #Educación afectiva emocional #Educación para la convivencia #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Educación para la paz #Estrategias de escritura #Estrategias de lectura #Estratègies d'escriptura #Estratègies de lectura #Evaluación de centros #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació i desenvolupament del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación y desarrollo del profesorado #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Guerra Civil española #Guerra Civil espanyola #Inteligencia emocional #Intel·ligència emocional #Investigació educativa #Investigación educativa #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Memòria històrica #Motivació #Motivación #Organització i gestió de centres #Organización y gestión de centros #Orientació acadèmica i professional #Orientación académica y profesional #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Psicologia de l'educació #Psicología de la educación #Roles del alumnado #Rols de l'alumnat #Sistemas de indicadores #Sistemes d'indicadors #Técnicas de la expresión visual y plástica #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Treball en equip del professorat #Ús d'Internet #Ús de dispositius mòbils #Ús del cinema #Uso de dispositivos móviles #Uso de Internet #Uso del cine #Acció tutorial #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Atenció a la diversitat #Competències #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Funció social de l'ensenyament #Gènere i educació #LOMLOE (2022) #Orientació i tutoria. General #Projectes de recerca #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Bioquímica, química orgànica #Botànica #Ciencias de la educación #Ciències de l'educació #Competència digital i tractament de la informació #Desarrollo curricular #Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals) #Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales) #Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Electricidad #Electricitat #Experimentació causal #Experimentación causal #Física nuclear #Funcionalidad #Funcionalitat #Òptica #Organització dels continguts #Organización de los contenidos #Secuencias formativas y didácticas #Seqüències formatives i didàctiques #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús de l'aula virtual #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso del aula virtual #Atención a la diversidad #Autismo #Calidad educativa #Clima y cultura de centro #Comunidad educativa #Conocimiento y exploración del entorno #Derechos humanos #Enfoque globalizador #Equipo de profesorado #Escuela rural/ZER #Expresión escrita/composición/redacción #Género y educación #Habilidades comunicativas #Identidad y autonomía personal #Interdisciplinariedad #Investigación del medio #Juegos de lengua #Participación #Resolución de problemas tecnológicos #USEE #Evidencias #Competencia artística y cultural #Desarrollo profesional #Didáctica de la expresión corporal y de la educación física #Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio #Didáctica de las matemáticas #Didáctica general y metodología general #Educación moral #Evaluación de la acción docente #Neurociencias/neuroeducación #RúbricasContacte