Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

M. Carmen Díez Navarro

M. Carmen Díez Navarro

M. CarmenDíez Navarro

Sobre mi

Sóc mestra d’educació infantil, especialista d’educació preescolar, llicenciada en psicopedagogia; també sóc diplomada com a mestra de valencià. Vaig optar per l’educació infantil després d’haver treballat en altres àmbits pel meu decantament per la salut, per la prevenció, per l’admiració i el respecte als nens, per preservar el seu desenvolupament integral, la seva cultura, les seves petites llibertats. En la meva metodologia hi ha diversos puntals als quals dono atenció preferent: la consideració del nen com a persona diferent i del grup com a entitat col·lectiva, les relacions, la inclusió del món afectiu de tots els implicats (nens, mestres, famílies), el joc, l’escolta, el moviment, l’autonomia, etc. A més a més, clar, de les bromes, les rialles, les músiques, la vida quotidiana, les notícies… Després de publicar el gener de 1985 una experiència a Cuadernos de Pedagogía. («Los pequeños poetas»), no he deixat d’escriure. Cadascun dels meus llibres és fruit d’un moment vital, d’unes reflexions, d’unes companyies, d’uns sentiments. Posar els títols ja és un plaer. També he publicat llibres en col·laboració amb altres autors. N’he prologat alguns, he participat en d’altres col·lectius. El cas és escriure!