DignaCouso Lagarón
Sobre mi
Publicacions
STEAM para la infancia
...
Desenvolupar la competència científica
La competència científica requereix la participació de l’alumnat en le...
Probabilidad
...
Desarrollar la competencia científica
La competència científica requereix la participació de l’alumnat en le...
¿Qué física hay que enseñar en primaria y por qué?
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIALEnseñanza del modelo Sol-Tierra de infantil a primaria
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Temes relacionats
#Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Ambientes #Ambients #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Avaluació formativa o reguladora #Biblioteca/mediateca #Bibliotecas públicas #Biblioteques públiques #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència matemàtica #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Conte #Contes i literatura infantil #Creatividad #Creativitat #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Educació familiar #Educació medioambiental #Educación familiar #Educación medioambiental #Emociones #Emocions #Empatia #Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje. #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Equidad #Equitat #Escola inclusiva #Escoles sostenibles #Escuela inclusiva #Escuelas sostenibles #Evaluación formativa o reguladora #Evidencias #Figuras relevantes #Figures rellevants #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Infància i qualitat de vida #Infancia y calidad de vida #Joc i experimentació #Joc simbòlic #Juego simbólico #Juego y experimentación #Literatura infantil/juvenil #Llanto #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Observació #Observación #Organització de l'espai #Organització i participació de les famílies #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Plor #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Racons #Rincones #Roles del profesorado #Rols del professorat #STEM - STEAM #Ciència, tecnologia i societat #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Àlgebra #Aritmètica #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Comunicación y lenguaje #Diarios digitales #Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didáctica de las matemáticas #Educación para la sostenibilidad #Estadística #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación y desarrollo del profesorado #Matemáticas de la vida cotidiana #Metacognición #Probabilidad #Razonamiento matemático #Recursos multimedia #Resolución de problemas matemáticos #Sistemas de indicadores #Tratamiento de la información y competencia digital #Uso de dispositivos móviles #Uso de las redes sociales #Acció comunitària #Acción comunitaria #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge i servei #Art modern #Arte moderno #Asertividad del profesorado #Assertivitat del professorat #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Ciudades y pueblos educadores #Ciutats i pobles educadors #Competència social i ciutadana #Competencias #Competències #Competències professionals del professorat #Comunicació en família #Comunicació interna #Comunicación en familia #Comunicación interna #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Didàctica de la física #Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio #Didáctica de las lenguas extranjeras #Didàctica de les ciències i del coneixement del medi #Didàctica de les llengües estrangeres #Educació afectiva emocional #Educació en família #Educació lenta #Educació per a la sostenibilitat #Educación afectiva emocional #Educación en familia #Educación lenta #Escola rural/ZER #Escuela rural/ZER #Familia i diversitat #Familia y diversidad #Filosofia de l'educació #Filosofía de la educación #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Genètica #Habilidades comunicativas #Habilitats comunicatives #Informàtica #Intenvención con familias #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Intervenció amb famílies #Intervenció psicoeducativa en el context familiar #Intervención psicoeducativa en el contexto familiar #Metacognició #Neurociencias/neuroeducación #Neurociències/neuroeducació #Principios metodológicos #Principis metodològics #Projectes de recerca #Proyectos de investigación #Psicologia i relacions #Psicología y relaciones #Representació de l'espai #Representación del espacio #Resiliència #Trabajo en equipo del profesorado #Trabajos de investigación #Treball en equip del professorat #Treballs de recerca #Ús de les TIC (tecnologies) #Ús del 3D #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso del 3D #Acció tutorial #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Atenció a la diversitat #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Educació per a la convivència #Funció social de l'ensenyament #Gènere i educació #LOMLOE (2022) #Motivació #Orientació i tutoria. General #Selecció de continguts #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Situacions d`aprenentatge #Acción tutorial #Actividades literarias #Altas capacidades #Asesoría a centros #Atención a la diversidad #Audición #Calidad educativa #Clima y cultura de centro #Comedores escolares #Convivència #Derechos humanos #Didáctica de la economía #Dirección de Centros #Diversidad social/cultural #Educación afectiva / sexual #Educación para el desarrollo #Educación para la convivencia #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Expresión corporal #Filosofía en la escuela #Grupos de investigación #Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...) #Juegos/Gamificación #Motivación #Personal directivo #Prehistòria #Secuencias formativas y didácticas #Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos #Técnicas Freinet #Uso de los videojuegos #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Càlcul #Cálculo #Didàctica de la biologia #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Didàctica de les matemátiques #Ecologia #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje #Formació i desenvolupament del professorat #Género y educación #Geometria #Historia de las matemáticas #Història de les matemàtiques #Influencia de los medios de comunicación #Influència dels mitjans de comunicació #Jocs de rol #Juegos de rol #Matemàtiques de la vida quotidiana #Multidisciplinariedad #Multidisciplinarietat #Probabilitat #Resolució de problemes matemàtics #Técnicas Montessori #Tècniques Montessori #Transversalidad #Transversalitat #Investigació educativa #ZoologiaContacte

SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2025