GlòriaCatalà Agràs
Sobre mi
Llicenciada en Pedagogia, Professora Especialitzada en pertorbacions del Llenguatge i Audició, màster en Intervenció Psicopedagògica i Assessorament Curricular. Ha treballat en el camp de l’educació especial i ha exercit com a Psicopedagoga en l’Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica de Sant Andreu de Barcelona, on n’ha estat la directora durant 9 anys. Ha realitzat nombrosos assessoraments a centres, principalment en didàctica de la lectoescriptura, l’ortografia i la comprensió lectora, però també en aspectes de tutoria, organització d’aula i tractament de la diversitat. Ha col·laborat amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya amb diversos treballs i publicacions. S’ha especialitzat en el tema de la comprensió lectora publicant materials per a l’alumnat.
Publicacions
Evaluación de la comprensión lectora
L'alumnat entén el que llegeix? En el procés d'ensenyament i aprenentatge la compre...
Recerques i propostes del professorat
...
Avaluació de la comprensió lectora. Vol. II
L’alumnat entén el que llegeix? En el procés d’ensenyament i aprenentat...
Avaluació de la comprensió lectora. Vol. I
La comprensió lectora és una base essencial per a la correcta integració del...