CarolinaCarrillo Martín
Sobre mi
Publicacions
Instruments d’avaluació: de la teoria a la pràctica
...
La personalització de l’aprenentatge
...
Convivència en positiu
...
Situaciones de aprendizaje para la primaria
...
Situacions d’aprenentatge per primària
...
Evaluación competencial formativa: Potenciemos y midamos el aprendizaje en tiempo real
Implementar una avaluació formativa a l’àrea d’educació fí...
Evaluación, clave para aprender
EDITORIAL
Avaluació, clau per aprendre
EDITORIAL
L’avaluació competencial i formativa: Potenciem i mesurem l’aprenentatge en temps real
Implementar una avaluació formativa a l’àrea d’educació fí...
Convivencia en positivo
...
Temes relacionats
#Acció comunitària #Acción comunitaria #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Biblioteca/mediateca #Clima i cultura de centre #Clima y cultura de centro #Competència artística i cultural #Competencia artística y cultural #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Creatividad #Creativitat #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al desenvolupament #Educació social/Acció comunitària #Educación medioambiental #Educación para el desarrollo #Educación para la sostenibilidad #Educación social/Acción comunitaria #Equidad #Equitat #Estrategias de la educación física #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies de l'educació física #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje #Evidencias #export #Figuras relevantes #Figures rellevants #Filosofia de l'educació #Filosofía de la educación #Formació continua del professorat/formació permanent #Formación continua del profesorado/formación permanente #Gènere i educació #Género y educación #Instrumentos #Instruments #Lectura #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Literatura infantil/juvenil #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Patrimoni #Patrimonio #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Programas de educación medioambiental #Programas municipales #Programes d'educació medioambiental #Programes municipals #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Salud laboral #Salut laboral #STEM - STEAM #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Ús de la ràdio #Ús de la robòtica #Uso de la radio #Uso de la robótica #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció tutorial #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Avaluació #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Competències #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organització i participació de les famílies #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías) #Actividades literarias #Activitats literaries #Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups. #Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos. #Aprendizaje cooperativo #Aprenentatge cooperatiu #Calidad educativa #Cartografia #Ciència, tecnologia i societat #Ciencia, tecnología y sociedad #Cine #Cinema #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Comunicació i llenguatge #Comunicación y lenguaje #Comunidades de aprendizaje #Comunitats d'aprenentatge #Convivència #Diversidad sociocultural y personal #Diversitat sociocultural i personal #Edifici escolar/espais escolars #Edificio escolar/espacios escolares #Educació afectiva emocional #Educació informal #Educació lenta #Educació per a la convivència #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educació per a la pau #Educació vial #Educación afectiva emocional #Educación informal #Educación lenta #Educación para la convivencia #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Educación para la paz #Educación vial #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Funcionalidad #Funcionalitat #Grupos de investigación #Grups de recerca #Història i representacions artístiques de cinema #Història i representacions artístiques del cinema #Historia y representaciones artísticas de cine #Historia y representaciones artísticas del cine #Intenvención con familias #Intervenció amb famílies #Jocs de llengua #Jocs populars i tradicionals #Juegos de lengua #Juegos populares y tradicionales #Percepció de l'espai #Percepción del espacio #Pla de convivència #Plan de convivencia #Principios metodológicos #Principis metodològics #Projectes estratègics #Proyectos estratégicos #Qualitat educativa #Roles del profesorado #Rols del professorat #Televisió #Televisión #Ús del cinema #Ús dels telèfons móbils #Uso de los teléfonos móviles #Uso del cine #294 #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Coeducació #Competència matemàtica #Comunitat educativa #Desenvolupament curricular #Didàctica de la història #Direcció de Centres #Escola rural/ZER #Escoles lliures #Escoles sostenibles #Infància i qualitat de vida #Literatura universal #Mètodes globalitzats #Participació #Planificació estratègica i operativa #Relats de vivències personals #Situacions d`aprenentatge #Ús de la fotografia #Avaluació formativa o reguladora #Jocs d'educació física #Autoavaluació de l'alumnat #Autoregulació de l'aprenentatge #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Habilitats socials del professorat #Observar i explorar l'entorn immediat #Pla integral de centre #Álbum ilustrado #Alfabetización científica #ZoologiaContacte

SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2025