AntonioBolívar Botia
Sobre mi
Catedràtic de didàctica i organització escolar a la ì Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de ì Granada. Ha participat, com a director o membre d’equip, ì en una vintena de projectes d’investigació i ha publicat ì una trentena de llibres i uns cent cinquanta articles i ì capítols de llibres, que giren al voltant de les línies ì de treball i investigació següents: educació moral de la ì ciutadania, assessorament curricular i formació de ì professors, innovació i desenvolupament del currículum, ì desenvolupament organitzacional i lideratge i ì investigació biograficonarrativa. Dirigeix la revista ì Profesorado [http://www.ugr.es/recfpro/]. Així mateix, és ì membre de comitès editorials o científics de diverses ì revistes (Revista de Educación del MEC, Revista ì Electrónica Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y ì Mejora en Educación, Perspectiva Educacional, Propuesta ì Educativa, etc.). Entre els seus llibres: Cómo mejorar ì los centros educativos (Madrid, Síntesis, 1999); Los ì centros educativos como organizaciones que aprenden: ì promesa y realidades (Madrid, La Muralla, 2000), La ì identidad profesional del profesorado de Secundaria: ì Crisis y reconstrucción (Archidona-Málaga, Aljibe, 2006); ì Educación para la ciudadanía. Algo más que una asignatura ì (Barcelona, Graó, 2007); Competencias básicas y currículo ì (Madrid, Síntesis, 2010). Més informació a la web ì personal de l’autor http://www.ugr.es/abolivar/
Publicacions
Procesos y contextos educativos: Enseñar en las instituciones de educación secundaria
Aquest llibre pretén reflexionar sobre el procés d’ensenyar i aprendre en el ...
Lideratges que transformen l’escola
...
Realidad, vida y medida
...
Dinamizar equipos desde la dirección de centros
...
Liderazgos que transforman la escuela
...
Dinamitzar equips des de la direcció de centres
...
Abrirse al conocimiento geográfico
...
Comunidades de práctica profesional y mejora de los aprendizajes
La seva intenció és mostrar com els lideratges intermedis apoderen els docents amb ...
FAMILIA Y ESCUELA / ITINERARIOS EN LA ESO / EDUCAR, APRENDER Y COMPARTIR
...
Tiempo para el liderazgo educativo
L'equip educatiu de cada centre ha de ser un equip format i disposat a formar-se i autoformarse c...