Espais per al descanser
Acabo de discutir a casa, no arribarem puntuals al col·legi. El meu germà ha plorat durant tot el camí. No m’han pogut pent...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
L´enorme senzillesa de les utopies educatives a l´etapa 0-6
Comunicar-nos i cooperar: Respostes saludables
Comunicar-nos i cooperar. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des d...
Diseño de programas de orientación educativa: hacia una gestión ética del riesgo en la escuela
Diseño de programas de orientación educativa: hacia una gestión ética del riesgo en la escuela Ana Murcia Asensio La orientaci...
25 anys de FEAEC: nova junta, nous temps i debats que retornen
Rastrejant per la Xarxa: A hombros de gigantes